استکبار بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است‌
کد خبر: 3822974
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

استکبار بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است‌

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امیدواریم به جایی برسیم که در بعد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی همانند بعد نظامی و موشکی موجب رعب دشمن شویم، گفت: استکبار باید بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است‌.

استکبار بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است‌
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز هفتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: ایران با عزت، حکمت و مصلحت عملکرد انقلابی خود را در جهان به نمایش گذاشت و این امر مهم نشان از تبعیت از ولایت فقیه دارد.
وی افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به دیگر کشورهای جهان نشان داد و این موضوع برای مسلمانان مایه عزت و برای استکبار سبب ذلت شد.
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه استکبار باید بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است‌، گفت: عهدشکنی‌های آمریکا برای همه آشکار شده و اگر حماقت کند و قصد حمله به ایران را داشته باشد، منطقه مدفن او خواهد شد.
کریمی تبار تاکید کرد: سقوط مدرن ترین پهپاد آمریکایی که هزینه آن معادل ۱۲ فروند هواپیمای جنگی اف ۱۶ است و به زعم آنان قابل ردیابی و شناسایی نبود توسط ایران با خفت و خواری منهدم شد و غرور رئیس جمهور آمریکا را در هم شکست.
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به هفته قوه قضائیه افزود: اساس کار قوه قضاییه تامین حقوق مردم است و گسترش عدالت سبب ارزشمندی و قدرت کشورهای اسلامی شده است.
وی یادآور شد: در شرایط کنونی که دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده و بانوان ایرانی را به بی‌حجابی تشویق می‌کند اقدامات دستگاه امنیتی از جمله نیروی انتظامی در راستای مقابله با کشف حجاب در کشور قابل تحسین است.
امام جمعه ایلام به تشییع پیکر مطهر تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: استان میزبان شهدای گمنامی است این عزیزان برای دفاع از ملت و آرمان‌های نظام جان خود را نثار کرده‌اند، لذا ما باید قدردان جانفشانی این عزیزان باشم و بهترین تکریم و تشییع برای آنان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه کشور میزبان ۱۵۰ پرستوی مهاجر است، گفت: هشت شهید گمنام مهمان استان ایلام هستند و در پنج نقطه مقبره آنها زیارتگاه عاشقان و عارفان و پایگاهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و مسیری برای معرفت الهی خواهد شد.
وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه افزود: در دیدار اخیر مسئولان قضایی با رهبر انقلاب، ایشان بر مبارزه با فساد در درون قوه قضایی تاکید کرد و فرمودند وجود یک عنصر ناباب در قوه قضاییه عملکرد قضات و کارکنان را در سراسر کشور مخدوش خواهد کرد و تاثیرات مخربی بر جا خواهد گذاشت.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: مبارزه با فساد و احقاق حقوق جامعه در اولویت قوه قضائیه است.
انتهای پیام
captcha