برگزاری مراسم استانی هفتم تیر در مصلی رشت
کد خبر: 3822558
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

برگزاری مراسم استانی هفتم تیر در مصلی رشت

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم استانی سی‌وهشتمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال آسمان هفتم تیر پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز،‌ 5 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: آمریکا با نقاب دفاع از حقوق بشر، دشمن شماره یک حقوق بشر در جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جنایات‌ شیطان بزرگ علیه بشریت به ویژه در سده اخیر غیر‌قابل کتمان است، تصریح کرد: دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در طول تاریخ است که برای تأمین منافع نامشروع خود مرتکب هر جنایتی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نامگذاری هفته دوم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: اقدامات تروریستی در بازه زمانی 6 لغایت 12 تیرماه توسط اتاق‌های فکر آمریکا و نیروهای وابسته و خودفروخته آنان طراحی شده است.

‌اشجری ترور شخصیت‌های دینی و سیاسی ایران را نشانه خواری و زبونی استکبار جهانی دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت بی‌مثال ملت ایران ‌برابر آمریکای جنایتکار مایه افتخار و مباهات جهان اسلام و بشریت است.

وی اتهام نقض حقوق بشر به ایران اسلامی از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان را شبیه به طنز خواند و گفت: بیش از چهل سال است که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای مستبد با استخدام امپراتوری رسانه و دستگاه‌های تبلیغی صهیونیستی و با استفاده از اهرم حقوق بشر، استقلال میهن اسلامی و عزت ملت مسلمان ایران را هدف گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان توطئه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را پایان‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: ملت آزاده ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به خوبی توانسته است در برابر زیاده‌خواهی‌ها و اقدامات منفعت‌طلبانه جهان غرب و تهدیدات و تحریم‌های نظام سلطه بایستد که این امر سبب خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

‌اشجری با بیان اینکه «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» فرصتی مغتنم برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر است، عنوان کرد: تبیین و بازخوانی جنایات آمریکا در حق مردم مظلوم ایران سبب تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و شناخت عموم مردم به ویژه جوانان نسبت به سیاست‌های خصمانه و اقدامات شیطانی آمریکا می‌شود.

وی حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از شخصیت‌های برجسته نظام را یکی از بزرگترین وقایع تروریستی تاریخ معاصر دانست و گفت: سند مظلومیت و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک و مطهر شهدای هفتم تیر امضا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ترور 17 هزار تن از بهترین فرزندان میهن اسلامی نقاب نفاق، تزویر و التقاط را از چهره‌ کریه منافقین و مزدوران جیره‌خوار آمریکا برداشته است، تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین با این حجم از جنایت علیه مردم مظلوم ایران همچنان از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر حمایت مالی و معنوی می‌شود.

اشجری بیانیه گام دوم انقلاب را سندی برای امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن ایران اسلامی دانست و گفت: ملت مبارز و انقلابی ایران هرگز از آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و اندیشه ناب امام خمینی(ره) فاصله نخواهد گرفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ‌حسن عضدی، سیف‌الله  عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز، اظهار کرد: این چهار شهید گیلانی حادثه تروریستی هفتم تیر و 104 شهید ترور استان، نماد غیرت و رشادت دلیرمردان دیار میرزا کوچک جنگلی و سند جانفشانی گیلانیان شجاع و جسور در راه پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: مراسم استانی سی‌وهشتمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال آسمان هفتم تیر با سخنرانی دکتر حشمت‌الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha