دستگیری ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه رنو
کد خبر: 3819847
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

دستگیری ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه رنو

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۲۴۷ هکتار از مزارع و محصولات کشاورزی، ۶ هکتار از مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش‌سوزی شدند، از دستگیری ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه رنو خبر داد.

دستگیری 2 نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه رنو
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام امروز، 26 خرداد‌ماه اظهار کرد: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰‌، مبنی بر وقوع آتش سوزی در مزارع، مراتع و باغات در نقاط مختلف استان ماموران پلیس جهت بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: گزارش ماموران اعزامی به مناطق خسارت دیده حاکی از آن است که مقدار ۲۴۷ هکتار از مزارع و محصولات کشاورزی، ۶ هکتار از مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این آتش‌سوزی‌ها که در ۲۴ ساعته گذشته و در نقاط مختلف استان شامل 230 هکتار از محصولات کشاورزی(کلش) حاشیه رودخانه سیمره، ۱۴ هکتار از مزارع گندم و ۱۱ قطعه از باغات کشاورزان و باغداران دره شهری، 3 هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت گندم در تنگه گرمه  و ۳ هکتار از مراتع کوه رنو شهرستان ایوان و همچنین 3 هکتار از مراتع طبیعی منطقه «هر دریژ» شهرک شهید کشوری شهرستان ایلام رخ داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه 2 نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش سوزی مراتع کوه رنو در شهرستان‌ ایوان دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: پلیس با جدیت کامل و تحقیقات کسترده در جهت مشخص کردن علل و عوامل این آتش سوزی ها تلاش می کند.
یاری در پایان با بیان اینکه جمعا ۲۵۳ هکتار از محصولات کشاورزی، مراتع طبیعی و 11 قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند، از مردم خواست با توجه به پوشش گیاهی مناطق مختلف استان و شغل کشاورز بودن اکثر هم استانی های عزیزمان از هرگونه اقدام که مراتع و مزارع را با موضوع حریق تهدید می‌کند بپرهیزند.
انتهای پیام
captcha