برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن در ۵۰ مسجد ایلام
کد خبر: 3813458
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن در ۵۰ مسجد ایلام

گروه فعالیت‌های قرانی ــ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ایلام گفت: جلسات جزءخوانی قرآن کریم در سطح مساجد روستایی و شهری ایلام در ایام ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم در 50 مسجد ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ایلام امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور روحانیان اعزامی از قم در سطح استان ایلام 50 مسجد به‌‌صورت ویژه با همکاری کانون‌های فرهنگی ـ هنری، هیئت‌امنای مسجد، بسیج مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای حضور اقشار مختلف به‌‌ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد به‌‌عنوان پایگاه‌های مهم دینی و فرهنگی است و از سوی دیگر یکی از رسالت‌های سنگین کانون‌های فرهنگی ـ هنری ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی است.
چراغی‌پور با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد روستایی و شهری به‌همت کانون‌های مساجد، ابراز کرد: تکریم خادمان و فعالان قرآنی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اجرای طرح تلاوت نور در سطح مساجد، اجرای طرح سفره کریمانه افطاری ساده در سطح کانون‌های مساجد و برگزاری جشن سراسری ویژه روزه اولی‌ها از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
وی با بیان اینکه در اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، توجه به مناطق محروم و روستایی استان در اولویت است، گفت: این برنامه‌ها به‌صورت متمرکز در کانون‌های مناطق روستایی و شهری با حضور و همکاری ائمه جماعات و مبلغان اعزامی با محوریت برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود.
انتهای پیام
captcha