ضرورت بومی‌سازی اسناد بالادستی برای ارتقاء وضعیت زنان در ایلام
کد خبر: 3811649
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
نوذری تاکید کرد:

ضرورت بومی‌سازی اسناد بالادستی برای ارتقاء وضعیت زنان در ایلام

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت بومی‌سازی اسناد بالادستی برای ارتقاء وضعیت زنان در ایلام، گفت: افزایش نشاط اجتماعی، ایجاد پویایی در جامعه‌ی زنان و ارتقاء جایگاه آنان از اهداف تدوین این سند ارتقاء وضعیت زنان است.

ضرورت بومی‌سازی اسناد بالادستی برای ارتقاء وضعیت زنان در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام امروز در نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده استانداری ایلام که به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های علمی و اجرایی،  درباره‌ی سند ارتقاء وضعیت زنان، برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به اینکه 50 در صد جمعیت را زنان تشکیل می دهند باید در جهت ارتقای جایگاه این قشر برنامه ریزی لازم صورت بگیرد .
وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه کشور و اسناد بالادستی دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده است برنامه‌ریزی لازم در جهت تحکیم خانواده و ارتقای نقش زنان در جامعه داشته باشند، تصریح کرد: با همکاری و مشارکت همه دستگاههای دی ربط سندتوسعه جایگاه زنان در استان تدوین خواهد شد و با اجرای این سند به دنبال ارتقای جایگاه واقعی این قشر در زمینه های مختلف در استان هستیم .
نوذری بر بومی‌سازی مسائل اجتماعی در اسناد بالادستی، تاکید کرد و گفت: هر استانی مسائل خاص خود را دارد و در استان هم شهرستا‌های مختلف مشکلات و مقتضیات ویژه خود را دارند که هر کدام برنامه‌ی خاص خود را می‌طلبند .
وی افزایش نشاط اجتماعی، ایجاد پویایی در جامعه‌ی زنان و ارتقاء جایگاه آنان را از اهداف تدوین این سند عنوان کرد .
معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به تدوین سند وتسعه اجتماعی استان و سند اربعین، گفت: این سندها بسیار موثر هستند و در اربعین امسال بر اساس سند تدوین شده، عمل خواهد شد
انتهای پیام
captcha