آمادگی 2500 طلبه جهادی برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3800982
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

آمادگی 2500 طلبه جهادی برای کمک به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از تعطیلی برخی مدارس حوزه علمیه برای اعزام طلاب جهادی به سمت مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: دو هزار و 500 طلبه جهادی برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت‌زمانی در نشست ستاد کمک‌های مردمی استان قم به مناطق سیل‌زده با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که روز گذشته، 15 فروردین در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان است، اظهار کرد: اکنون هیئت‌های مذهبی خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده حضور یافته و به صورت جدی خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را دنبال می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از تعطیلی برخی مدارس حوزه علمیه برای اعزام طلاب جهادی به سمت مناطق سیل‌زده یاد کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ طلبه جهادی برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کردند.
همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به اینکه بنابرگزارش‌های خبرنگارهای محلی توزیع کالاها و غذاها به شیوه مطلوب انجام نمی‌شود، تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های مسئول بتوانند به شیوه مطلوب روند توزیع را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: براساس اعلام هواشناسی بارش‌های هفته جاری در قم سنگین‌تر خواهد بود هر چند تاکنون با مدیریت‌های درست در استان به شیوه مطلوب خطر سیل را از سر گذراندیم.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

captcha