چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3758806
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
شهبازی:

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر خبر داد .

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار می‌شود
سامی شهبازی، رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: مرحله‌ی استانی چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد .
وی محورهای اصلی جشنواره را «وحدت، مقاومت و دفاع مقدس» ، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی» ، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی» و «خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی» اعلام کرد .
رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: اصحاب رسانه‌ی استان می‌توانند در بخش‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور ، موشن‌گرافی ،کلیپ و مستند  آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند .
شهبازی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از 1 دی‌1396 تا 10 آذر 1397 در یکی از رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده باشد، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار10 آذر خواهد بود و مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره نیز در نیمه‌ی دوم آذر برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: با توجه به میزبانی مردم استان ایلام به عنوان دروازه‌ی عتبات عالیات، بخش ویژه‌ی این جشنواره در استان ایلام به موضوع اربعین اختصاص داده شده است، اصحاب رسانه‌ی استان می‌توانند آثار خود را در این زمینه در قالب بخش‌های جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند .
رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه علاوه بر تجلیل از برترین‌های استان در این جشنواره، آثار برگزیده توسط داوران به مرحله نهایی و کشوری جشنواره  نیز راه خواهد یافت، تصریح کرد: همکاران رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به بسیج رسانه‌ی استان واقع در 24 متری ولیعصر(ع)، بالاتر از چهارراه سیدالشهداء، روبروی مدیریت شعب پست‌بانک استان ایلام ارسال کنند
انتهای پیام
captcha