تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در حادثه پلاسکو / لزوم تجدیدنظر در مدیریت بحران شهری
کد خبر: 3565422
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
شهردار ارومیه عنوان کرد:

تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در حادثه پلاسکو / لزوم تجدیدنظر در مدیریت بحران شهری

گروه اجتماعی: شهردار ارومیه گفت: رشادت ها و ایثارگری آتش نشانان در حادثه دلخراش پلاسکو تهران در تاریخ ملت ایران جاودانه شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، محمد حضرت پور،  شهردار ارومیه امروز سوم بهمن ماه در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در نمازخانه شهرداری ارومیه با تسلیت این حادثه و تشکر از حضور مردم، گفت: حادثه پلاسکو از دو بعد فرهنگی و امکانات سخت افزاری قابل بررسی است .

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در حادثه دلخراش  پلاسکو تجلی یافت، ابراز کرد: در بعد فرهنگی چند تن از آتش نشانان در دفاع از جان و مال مردم در آتش سهمگین این حادثه  شهید شدند و فرهنگ ناب شهادت را در بین نسل سوم انقلاب که از ثمرات انقلاب اسلامی است، در این حادثه نمایان شد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه حادثه پلاسکو ، یک تلنگر در خصوص لزوم تغییر در مدیریت بحران شهری  در کشور است، گفت:  برای آمادگی با حادثه های شهری، شورای شهر و شهرداری ارومیه در تجهیز اتش نشانی ارومیه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و امنیت شهروندان را در اولویت قرار می دهد.

 وی در پایان حضور مردم ارومیه را در ایستگاه های آتش نشانی را  جهت ادای احترام به آتش نشانان  را  ستود و گفت:  این حرکت فرهنگی نشان از  فرهنگ ناب و قدرشناسی مردم ارومیه  دارد.
captcha