بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج کمپین «من هم مدافع حرمم»
کد خبر: 3509573
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج کمپین «من هم مدافع حرمم»

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: به‌منظور حمایت معنوی از مدافعان حرم باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای گسترش کمپین «من هم مدافع حرمم» که یک حرکت ارزشی است، در سطح کشور استفاده ‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از مدیریت فرهنگی شهرداری مشهد، حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه دفاع از اسلام و حمایت از مظلوم در جمهوری اسلامی ایران نهادینه‌شده است، اظهار کرد: جوان‌های غیور کشورمان ثابت کرده‌اند هرکجا که ندای عدالت‌خواهی و برابری مغفول ماند، حاضر می‌شوند و با عزمی راسخ از اسلام و مظلوم حمایت می‌کنند.
وی افزود: در حال حاضر خط مقدم مبارزه با جبهه استکبار در کشورهای عراق و سوریه است. همه ما بر این اصل پایبندیم که دفاع از اسلام و مظلوم حد و مرز نمی‌شناسد و در همین راستا، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی و دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(ع) در این کشورها، بپا خواسته‌ایم.
میوه آرمان‌های انقلاب به ثمر خواهد رسید
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه امروز شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب در سایر کشورها هستیم، تصریح کرد: ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی به نقاط مختلفی از جهان صادرشده است. جامع و کامل بودن دین اسلام برای همگان مشهود شده است. جبهه استکبار برای عدم گسترش بیشتر از حد در این دین، دست به ایجاد جنگ‌های خونین در منطقه زده  تا نقطه آرمانی حکومت اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.
پیاده‌سازی سیاست‌های صهیونیسم توسط داعش در کشورهای اسلامی
وی، گروهک اسلام نمای داعش را سرکرده حملات گستاخانه به حرمین شریفین در کشورهای عراق و سوریه دانست و بیان کرد: داعش با پنهان شدن تحت لوای اسلام دروغین، برنامه‌ها و سیاست‌های صهیونیسم را پیاده‌سازی می‌کند. اگر امروز جوان‌های غیور کشورمان در خط مقدم این جبهه‌ها برای دفاع حاضر نشوند، بی‌شک دشمن نزدیک مرزها شده و آنجاست که برای دفاع از حریم کشور، باید کمر همت ببندیم.
جعفری بابیان اینکه مردم از همان ابتدای انقلاب نشان دادند که تا پای جان از ارزش‌های اسلام در کشور حمایت و دفاع می‌کنند، افزود: مردم عزیز کشورمان در جنگ‌های نظامی و نرم همیشه مقاومت داشتند و با شعار عدالت‌خواهی، با حرکت‌های ضد اسلامی جنگیده‌اند.
وی عنوان کرد: حال در این برهه از زمان جوان‌های انقلابی ایران از جان و زندگی خود دست کشیده و برای دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(ع) بپا خواسته‌اند. ما هم از این اقدام جهادی و خداپسندانه آنان حمایت می‌کنیم و کم‌ترین حرکتمان، راه‌اندازی کمپین‌هایی در جهت حمایت معنوی از مدافعان حرم است.
استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در جهت گسترش فرهنگ مقاومت و دفاع
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به کمپین، من هم مدافع حرمم، به‌عنوان یک حرکت فرهنگی در حمایت از مفهوم مدافع حرم در کشور، اظهار کرد: راه‌اندازی این کمپین با این عنوان کار بسیار ارزشمندی است که در این مقطع کنونی می‌توان انجام داد. به‌منظور حمایت معنوی از مدافعان حرم باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای گسترش این حرکت ارزشی، در سطح کشور استفاده ‌کنیم.
captcha