اجرای طرح‌ سالم‌سازی سواحل گیلان در ماه رمضان
کد خبر: 1423875
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
نجفی خبر داد:

اجرای طرح‌ سالم‌سازی سواحل گیلان در ماه رمضان

گروه اجتماعی: استاندار گیلان بااشاره به فعالیت سواحل و طرح‌های سالم‌سازی دریای سواحل گیلان در ماه رمضان، متذکر شد: حضور مسافران در ماه رمضان در گیلان قطع نمی‌شود و مسئولان شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی موظف به تأمین امکانات اولیه برای رفاه حال مسافران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان عصر روز گذشته، 7 تیر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری گیلان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و شهید بهشتی، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار کرد: ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان تغییر پیدا نمی‌کند.

وی با تاکید بر نظارت فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر روند حضور به موقع کارکنان، بیان کرد: شایسته نیست در ماه معنویت و فضیلت اخلاقی از جانب کارکنان ادارات بداخلاقی دیده شود.

استاندار گیلان با ضروری خواندن رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در خصوص تقید به حجاب و عفاف و عدم تظاهر به روزه‌خواری همه افراد جامعه موظف به دقت و رعایت هستند.

نجفی برگزاری هرگونه افطار در دستگاه‌های دولتی را نفی کرد و گفت: مجموعه مدیریتی استان قائل به برپایی افطار دولتی نیست؛ توصیه می‌کنم از اعتبارات دولتی و غیر دولتی در فرمانداری‌ها و ادارات مراسم افطار برپا نشود.

وی حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را در مراکز بهزیستی و مؤسسات خیریه خواستار شد و گفت: سرکشی از نیازمندان و کمک به محرومین در ماه مبارک رمضان باید بیش از هر ماه دیگری سرلوحه امور باشد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به فعالیت سواحل و طرح‌های سالم‌سازی دریای سواحل گیلان در ماه مبارک رمضان، متذکر شد: حضور مسافران در ماه رمضان در گیلان قطع نمی‌شود، کاهش می‌باید و مسئولان شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌هایی که با استقبال بیشتر مسافران روبرو هستند با برنامه‌ریزی موظف به تامین امکانات اولیه برای رفاه مسافران هستند.

captcha