معلمان نمونه البرز تقدیر می‌شوند
کد خبر: 4212230
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

معلمان نمونه البرز تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و تقدیر از دو معلم نمونه مدارس استثنایی از جمله این برنامه‌ها است.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، روز چهارشنیه، 5 اردیبهشت در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز با اشاره به در پیش‌بودن هفته معلم گفت: آخرین هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، رؤسای مجلس و قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تکریم معلمان مدارس استثنایی استان مطرح کرد: ابتکاری که امسال برای اولین بار به کار رفته این است که باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش استثنایی و جنس خاص زحمات این همکاران، دو معلم شاغل در مدارس استثنایی به صورت جداگانه تحت عنوان معلم نمونه مدارس استثنایی تقدیر خواهند شد.

وی استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی و اقامتی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و عنوان کرد: از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه استفاده از تمامی فضاهای ورزشی، اقامتی و رفاهی استان برای همکاران به صورت رایگان است. همه مناطق آموزش و پرورش البرز مکلف شده‌اند تقدیر شایسته‌ای از همکاران به ویژه معلمان نمونه شهرستان‌ها داشته باشند.
حجرگشت در پایان تصریح کرد: تقدیر از مقام معلم در سطح استان البرز، استفاده از تبلیغات محیطی، تقدیر از مقام معلم در رسانه ملی استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام
captcha