مهد‌های کودک تراز انقلاب اسلامی راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4212130
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

مهد‌های کودک تراز انقلاب اسلامی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب یکی از اهداف مهم این بنیاد را ایجاد و راه‌اندازی مهد‌های کودک تراز انقلاب اسلامی مرتبط با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی دانست و گفت: این مهد‌های کودک با پشتیبانی محتوایی و فرهنگی مؤسسات فعال در حوزه کودک با رویکرد انقلابی و اسلامی راه‌اندازی خواهد شد.

مهد‌های کودک تراز انقلاب اسلامی راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از بنیاد ملی عفاف و حجاب، طهورا نوروزی، مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب گفت: سومین اجلاس دفاتر امور زنان و خانواده سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه با حضور مشاور زنان دستگاه‌ها، نمایندگان مجلس به میزبانی بنیاد ملی عفاف و حجاب و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد. 

وی درباره هدف از برگزاری این اجلاس افزود: در راستای سلسله اجلاسی که در سال‌های قبل برگزار شد، بحث شبکه‌سازی زن و خانواده با استفاده از ظرفیت دفاتر امور زنان دستگاه‌ها مطرح شد. امسال هم در سومین دوره، موضوع تشکیل شبکه‌سازی زن و خانواده به عنوان یکی از اولویت‌های بنیاد ملی عفاف و حجاب بررسی و پیگیری خواهد شد. 

نوروزی با بیان اینکه بنیاد ملی به عنوان یک مجموعه مطالبه‌گر در حوزه عفاف و حجاب، پشتیبان محتوایی برنامه‌های عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: نهادها و سازمان‌ها اقدامات خود در زمینه معرفی اساتید این حوزه، تولید محتوا و محصولات فرهنگی و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح خواهند کرد. 

وی پیرامون وضعیت لایحه عفاف و حجاب بیان کرد: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب هنوز در کش و قوس تصویب قرار دارد، این اجلاس ظرفیت خوبی برای ایراد نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی پیرامون لایحه عفاف و حجاب خواهد بود. 

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به طرح‌هایی که در حوزه حجاب در حال اجراست، گفت: طرح‌هایی مانند «نور» که توسط نیروی انتظامی در حال اجراست و پیامد‌های بسیار خوبی هم به همراه داشته است در این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نوروزی با اشاره به تشکیل مهد‌های کودک تراز انقلاب به عنوان یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم بنیاد ملی عفاف و حجاب ایجاد و راه‌اندازی مهد‌های کودک تراز انقلاب اسلامی مرتبط با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی است و این مهد‌های کودک با پشتیبانی محتوایی و فرهنگی مؤسسات فعال در حوزه کودک با رویکرد انقلابی و اسلامی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha