استقبال خوب مردم از مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه
کد خبر: 4211985
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

استقبال خوب مردم از مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: پیشرفت کار اجرایی در پروژه‌های در دست اقدام به‌خوبی در حال انجام است و بحمدالله استقبال علاقه‌مندان به مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه به‌ویژه مشارکت مردم در تأمین کاشی صحن عقیله بنی‌هاشم حرم امام حسین(ع) خیلی خوب است.

مجید نامجو، جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشوربه گزارش ایکنا از خوزستان، مجید نامجو، جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع مدیران و خادمان این ستاد در خوزستان گفت: پیشرفت کار اجرایی در پروژه‌های در دست اقدام به‌خوبی در حال انجام است و بحمدالله استقبال علاقه‌مندان به مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه به‌ویژه مشارکت مردم در تأمین کاشی صحن عقیله بنی‌هاشم حرم امام حسین(ع) در قالب طرح «پویش کاشی» خیلی خوب است.

وی اظهار کرد: در طرح «پویش کاشی» اسامی تمامی افرادی که مشارکت دارند پشت کاشی‌های صحن عقیله به یادگار ثبت می‌شود و در این رابطه در حال تکمیل زیرساخت‌های نرم‌افزاری لازم برای نشان دادن محل نصب کاشی‌های مشارکت شده افراد هم هستیم.

رئیس قرارگاه اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: بحمدالله با وجود همکاران ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان، در ایام اربعین هیچ‌گونه دغدغه‌ای بابت ارائه خدمات به زائران اربعین در استان خوزستان و پایانه‌های چذابه و شلمچه نداریم.

یادآور می‌شود، در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گزارشی از روند اجرای برنامه‌های جذب مشارکت‌ها برای بازسازی عتبات عالیات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین و همچنین راه‌اندازی مجمع خیرین حرم‌ساز در استان ارائه داد.

انتهای پیام
captcha