فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان یزد» افتتاح شد
کد خبر: 4211414
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان یزد» افتتاح شد

فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان» با قدمتی بیش از ۶۵۰ سال، با حضور استاندار یزد و سایر مسئولان و جمعی از اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان یزد»به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان یزد» با قدمتی بیش از ۶۵۰ سال، با حضور مهران فاطمی استاندار یزد و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.  
 
مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستیم به نفس پاک و الهی یک عارف و عالم عظیم‌الشأن دینی مرحوم آیت‌الله قافی و نیت پاک خیران و اعضای هیئت امنا و ... این مسجد مجدداً احیا و تبدیل به کانون تبلیغ دین و اقدامات فرهنگی و مذهبی شد.  
 
فاطمی با قدردانی از همت بلند دست‌اندرکاران بازسازی و احیای مسجد راستان اظهار کرد: خوشبختانه گام اول برای احیای سخت‌افزاری این مجموعه رقم خورده است. عمران واقعی مسجد به نمازگزاران آن و برنامه‌های نرم افزاری و اهداف ساخت مسجد مربوط می‌شود و امیدواریم این مسجد یکی از پر رونق‌ترین مساجد تراز انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام و باقیات الصالحات آن برای خیران و بانیان ماندگار باشد.
 
استاندار یزد در پایان با اشاره به قدمت قریب ۷۰۰ ساله مسجد راستان و ناشناس بودن بانیان اصلی آن، گفت: احیا و آبادانی این مکان مذهبی با نفس پاک مرحوم آیت‌الله قافی و همت و نظر افرادی چون سردار فلاح زاده بیان‌گر قداست آن است.
انتهای پیام
captcha