‌ارتش؛ بازوی دفاعی پر توان جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 4211014
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

‌ارتش؛ بازوی دفاعی پر توان جمهوری اسلامی ایران

فرماندار شهرستان شیراز از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پر توان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی یاد کرد.

ارتش جمهوری اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز امروز، ۲۹ فروردین با ارسال پیامی ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی‌های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت که متن آن به شرح ذیل است.

باسمه تعالی

۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی‌های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نیروی سرافراز و توانمندی که به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پرتوان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی، همواره حضوری پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دشمنان داشته و در این عرصه دارای کارنامه‌ای سرشار از حماسه‌آفرینی‌ها، افتخارات و جانفشانی‌هاست.

ارتش مقتدر در کنار انجام موفق مأموریت‌های دفاعی و رزمی، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری‌رسانی به مردم در مشکلات و بحران‌ها نیز پیشقدم بوده و مرور عملکرد سال‌ها بعد از جنگ آن، بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت مؤثر این نیرو است و امروز نیز ارتش کارآمد و مجهز به تجهیزات و علم روز، علاوه بر پایبندی به اهداف راهبردی خود در زمینه حفظ و ارتقای اقتدار، آمادگی و توانایی‌های نظامی و دفاعی و نیل به خودکفایی سازمانی، می‌کوشد تا همدوش با سایر نیروهای مسلح کشور  تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا بیش از پیش مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی نظام را هموار کند.

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور در سراسر کشور به ویژه فرماندهان و پرسنل جان برکف این یگان در استان فارس و شهرستان شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سرافرازی روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف دفاعی کشور از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha