رژیم جعلی اسرائیل با عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» فرو ریخت
کد خبر: 4210931
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

رژیم جعلی اسرائیل با عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» فرو ریخت

استاندار خراسان رضوی گفت: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ درستی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی جعلی و ساختگی است، قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده است، اما با عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» فرو ریخت.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: این روز یادمان امام(ره) است و هر فردی باید به محضر امام(ره) با آن نگاه بلند، درایت و بصیرت سر تعظیم فرود بیاورد، به‌ویژه درایت امام در نامگذاری روز ارتش آن هم در شرایطی که افراد زیادی تمرکز کرده بودند ارتش منحل شود.

وی افزود: گروه‌های وابسته به دنیای استکبار اعم از چپ و راست همه فریاد انحلال ارتش را سرمی‌دادند و عده‌ای نیز غافل بودند و همراهی می‌کردند، اما در بین همه این هیاهوها امام(ره) با نگاه بلند فرمودند ارتش باید بماند و به ارتش دستور دادند که به میدان بیایید، رژه بروید و نمایش قدرت دهید. اولین رژه بعد از پیروزی انقلاب نیز توسط ارتش و نیروی زمینی صورت گرفت و روز ارتش و نیروی زمینی در تاریخ ثبت شد.

نظری با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح در میدان، در باورها، عمل و نمادها همه معین است، بیان کرد: دشمن تردیدی در این موضوع ندارد و همه مطلع هستند، ما امروز به اقتدار نیروهای مسلح در نظام اسلامی، مردمی بودن نیروهای مسلح و اهداف و نگاه‌های معنوی در آن مفتخر هستیم و همین معنویت و اهداف عالیه بلند، نیروهای مسلح ما را در تمام جهان دارای جایگاه ویژه و برجسته کرده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با وجود این نیروهای مسلح احساس امنیت، آرامش و وجود قدرت برای کشور را داریم و یکی از صحنه‌های جدیدی که آفریده شد و گواه بر این اقتدار، عظمت و قدرت بود، مقابله با رژیم جعلی اسرائیل است، البته این مقابله نبود، بلکه تنبیه کوچکی به سبب شرارت این رژیم بود. همه جهان، دشمنان، معاندین و دنیای استکبار دیدند که اگر نظام مقدس اراده کند، جمهوری اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب تعیین‌کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز رژیم جعلی اسرائیل با دو چالش جدی مواجه است، افزود: اول در مواجهه با حماس و مردم غزه است که نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و غلط دیگری که کرد در مقابل قدرت نظام اسلامی بود که باعث شد در باتلاق دیگری فرو برود و اکنون نمی‌داند چه بکند، البته از قوت و قدرت این کشور و نظام مطلع هستند و ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و نیروهای مسلح این سرزمین تکرار می‌کنیم که اگر بخواهند شرارتی انجام دهند، برخورد شدیدتر، دقیق‌تر و مخرب‌تری خواهیم داشت.

نظری اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل بسیار آسیب‌پذیر است، عقبه مردمی، سرزمین وسیع، اقتصاد، تاریخ و فرهنگ درستی ندارد، بنابراین به معنای حقیقی جعلی و ساختگی است. قدرت نظامی این رژیم همیشه در ظاهر بوده، اما با عملیات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» فرو ریخت، بنابراین این رژیم کاملاً فروپاشیده و اگر چیزی وجود دارد، ظاهری و پوسته‌ای است که همان هم به پشتیبانی آمریکاست، بنابراین خودشان می‌دادند، ما هم می‌دانیم و نیروهای مسلح ما نیز اطلاع و آمادگی دارند که اگر صهیونیست‌ها از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند، حتما پاسخ‌های سختی را دریافت خواهند کرد.

 استاندار خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی نیز به برکت وجود همه دستگاه‌های امنیتی فعال و پرتلاش، از مرز تا شهرها از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و در تلاشیم مشکلات را چه در حوزه‌های امنیتی اگر باشد و چه در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی کمتر کنیم. در فضای اتحاد و انسجام اهداف محقق خواهد شد که این انسجام به برکت وجود امام رضا(ع) در استان وجود دارد. 

انتهای پیام
captcha