«وعده صادق» تصور قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکست
کد خبر: 4210917
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

«وعده صادق» تصور قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکا را در هم شکست

رئیس دانشگاه پیام‌ نور فارس در تشریح پیامدهای عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران اسلامی، یکی از این پیامدها را شکستن تصور قدرت ر‌ژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا دانست.

محسن جاجرمی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور فارسمحسن جاجرمی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌ نور فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی گفت: این عملیات را باید در وهله اول به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت؛ فرمانده‌کل قوا امروز فرماندهی جبهه مقاومت را در دست دارد و رعب و وحشت را در دل همه مستکبران جهان و رژیم صهیونیستی غاصب انداخته است.

وی افزود: دومین تبریک را باید به بازوان پرتوان رهبری در نیروهای مسلح به ویژه سپاه و صنایع موشکی باید گفت که زحماتشان به بار نشسته است و خون شهدای این جبهه این روزها دارد اثر خود را برای دفاع از مظلومیت جبهه مقاومت به رخ جهانیان می‌کشد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور فارس ادامه داد: سومین تبریک به ملت ایران و مردم مظلوم غزه باید گفت؛ کسانی که با مقاومت  اعجاب‌انگیز خود توانستند به همه ثابت کنند که تکنولوژی و تجهیزات نمی‌تواند قدرت باشد و ایمان می‌تواند بر تکنولوژی و خون می‌تواند بر شمشیر غلبه کند.

جاجرمی‌زاده تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران عزت و شرف را در جبهه حق صدچندان کرد و توانست هیمنه غول پوشالی صهیونیستی را بشکند و خانه عنکبوتی آنان را جلوی چشم جهانیان به تصویر بکشاند.

وی اظهار کرد: موشک‌های جبهه حق به اذن حق‌تعالی از دیوارهای دفاعی سه‌گانه به ظاهر آهنین جبهه استکبار صهیونیست، فرانسه، آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان آنان در شهرهای صهیونیستی عبور کرد و در یک علمیات ترکیبی پچییده توانست رعب و وحشت را در حکومت غاصب و جعلی افزون کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس با بیان اینکه عملیات وعده صادق از جهات مختلفی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و اهمیت داشته باشد، نخستین پیامد این عملیات را شکستن تصور قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این بحث مهمی است. آمریکا و صهیونیست‌ها همیشه با ایجاد تصور قدرت بر دیگران حاکمیت می‌کنند و قدرت مطلقه خودشان را در ذهن دیگران به تصویر می کشانند و این باور را ایجاد می‌کنند که قدرتشان مطلق است و شکسته نمی‌شود و همین منشأ تسلیم و تعظیم و تکریم دیگران و تبعیت از آن‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: شکستن این تصور قدرت مطلق بزرگترین کاری است که ایران دارد انجام می‌دهد و بزرگترین امری است که زمینه را برای شکستن حاکمیت جهانی استکبار و ایجاد عزم جدی در جهان برای این کار فراهم می‌کند.

جاجرمی‌زاده دومین پیامد این حرکت غرورآفرین ملت ایران و سپاه را تقویت باور عدم کنترل پیامدهای جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی دانست و افزود: آن‌ها همیشه این‌گونه تصور می‌کنند که می‌توانند به عملیات جنگی و تروریستی ورود پیدا کرده و در مدت کوتاهی اهداف خود را به نتیجه برسانند، اما خط مقاومت و مردم غزه و این حرکت عزت‌آفرین صنایع موشکی و جبهه حق این باور را شکست.

وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد که ما قدرت کنترل پیامدهای جنگ‌افروزی استکبار را داریم، گفت: وقتی ما در 10 کیلومتری صنایع هسته‌ای آنان هدف‌گذاری می‌کنیم و آن نقطه را می‌زنیم یعنی به راحتی می‌توانیم هدف‌های بالاتری را دنبال کنیم و هدف‌های اصلی را در شکستن حاکمیت رژیم صهیونیستی تعیین و اجرایی کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور فارس بیان کرد: سومین پیامد این عملیات، اعلام عدم بازدارندگی تجهیزات و امکانات برای حفظ حیات نامشروع رژیم صهیونیستی است. آن‌ها با به رخ کشیدن امکانات و تجهیزات مدرن خود می‌گویند ما می‌توانیم بقا داشته باشیم اما این حرکت ایران اسلامی نشان داد که آن‌ها نمی‌توانند روی بازدارندگی تجهیزات و امکانات خودشان حساب کنند و قدرت برتری ایجاد شده است که می‌تواند آن‌ها را در هم بشکند.

جاجرمی‌زاده با بیان اینکه چهارمین پیامد تقویت روحیه عزت و امید در جبهه مقاومت برای رسیدن به نتایج مورد انتظار است، افزود: به عبارت دیگر جبهه مقاومت بیش از  گذشته عزتمند و امیدوار شد که مقاومتش می‌تواند نتیجه داشته باشد و رژیم صهیونیستی را از روی زمین بر دارد.

وی بیان کرد: پنجمین پیامد ایجاد قدرت برتر دست الهی در جبهه حق و درگیری جبهه حق با باطل است. وقتی نظام استکبار و شیاطین روزگار القا می‌کنند همه باید از ما تبعیت کنند و تنها قدرتی که وجود دارد، قدرت ماست، دست برتر قدرت الهی توسط مؤمنان در جبهه حق با توکل به خدا هیمنه آن‌ها را می‌شکند و این باور را تقویت می‌کند که واقعیت‌ها در این جهان صرفا با تکیه بر قدرت مادی و پوشالی استکبار جلو نمی‌رود بلکه این دست برتر قدرت الهی است که جبهه مقاومت را تقویت می‌کند و خداوند سرنوشت تاریخ و با عزم و اراده مومنین عوض خواهد کرد و دنیایی جدید را در پیش روی ما تصویر می‌کند و توازن قوای جهان را به هم می‌ریزد و مومنین با عزم و اراده ایجاد زمینه دنیایی بدون صهیونیست‌ها و جهانی به رهبری امام عدل ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha