«وعده صادق» یک سیلی و تنبیه کوچک بود
کد خبر: 4210887
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
معاون استاندار لرستان:

«وعده صادق» یک سیلی و تنبیه کوچک بود

احسان یاوری به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی بود، گفت: این عملیات فقط یک سیلی و تنبیه کوچک بود.

احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز، 29 فروردین ماه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح لرستان که در  قرارگاه عملیاتی لشگر 84 پیاده لرستان برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: روز ارتش در واقع روز اقتدار، غیرت و افتخار است و تجمع امروز نیروهای مسلح در واقع مصداق بارز لبیک به ندای قرآن کریم است که در آیه 60 سوره انفال «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ» می‎فرماید: «و هر چه در توان داريد از نيرو و اسب‌هاى آماده بسيج كنيد تا با اين [تداركات] دشمن خدا و دشمن خودتان و [دشمنان] ديگرى را جز ايشان كه شما نمى‏‌شناسيدشان و خدا آنان را مى‏‌شناسد بترسانيد و هر چيزى در راه خدا خرج كنيد پاداشش به خود شما بازگردانيده مى‌‏شود و بر شما ستم نخواهد رفت.»

وی در تشریح ویژگی‎های بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مکتبی بودن، تعهد، دل در گرو اسلام، قرآن و دین داشتن، غیرتمندی و وفاداری آنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی، ملت و ایران اسلامی مهمترین ویژگی نیروهای مسلح ماست.

یاوری با اشاره به اینکه ویژگی بارز دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی مردمی بودن آنهاست نیروهای مسلح ما به خادم مردم بودن افتخار دارند، به اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز تمام دنیا در برابر قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده است.

وی نیروهای مسلح را پرچم افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: شما ارتشیان رهروان شهیدان صیادشیرازی‎ها، سلیمانی‌ها، کشوری‎ها، بابایی‎ها، چاغروندها و ... هستید که در راه اعتلای مملکت جان خود را تقدیم کردند.

یاوری به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها جلوه کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی بود، گفت: در واقع این عملیات فقط یک سیلی و تنبیه کوچک بود اگر بخواهیم از رژیم غاصب صهیونیستی انتقام خون شهدا و مظلومیت زنان و کودکان آوراه غزه را بگیریم تمام استکبار، استعمار و ایادی آنها را باید نابود کنیم.

وی افزود: قبل از این می‎گفتند آمریکا با زدن یک دکمه می‌تواند توان موشکی و پهبادی ایران را از کار بیندازد اما ما شاهد بودیم برای اولین‌بار از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی هیچ کشور و قدرتی این‌طور اسرائیل غاصب را خوار نکرد و علی‌رغم اینکه کشورهای زیادی تلاش کردند موشک‌ها و پهبادهای ایران به اسرائیل نرسد اما این موشک‌ها و پهبادها به اسرائیل رسید و قلب تپنده رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفت.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه بعد از عملیات «وعده صادق» دیگر شاهد رجزخوانی و غرور اسرائیل نیستیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی با امام حسین(ع) عهد و پیمان بسته‌اند و هیچ قدرتی نخواهد توانست رهروان راه حسین متوقف کند.

یاوری با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران خار چشم مستکبران و زمینه‌ساز تحقق وعده الهی و ظهور منجی هستند، گفت: ما به وجود چنین شیرمردانی افتخار می‌کنیم چراکه این نیروهای مسلح نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان امیدآفرین هستند.

یادآور می‌شود، رژه موتوری نیروهای مسلح استان لرستان با حضور مسئولان لشکری،  کارکنان ارتش از جمله یگان تیپ 184 شهید فتح‌الهی، تیپ 284 شهید رستمی، آمادگاه مهماتی شهید الماسیان و همچنین سایر نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha