ایران نماد استقلال در رسیدن به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان است
کد خبر: 4209330
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
استاندار ایلام:

ایران نماد استقلال در رسیدن به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان است

حسن بهرام‌نیا گفت: بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌‌ای یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان ایران اسلامی در اثبات توانمندی‌ و استقلال علمی کشور برای حرکت در مسیر رشد علمی و بومی‌‌سازی صنعت انرژی هسته‌‌ای است و امروز جمهوری اسلامی نماد استقلال در رسیدن به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌‌ای یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان ایران اسلامی در اثبات توانمندی‌ و استقلال علمی کشور برای حرکت در مسیر رشد علمی و بومی‌‌سازی صنعت انرژی هسته‌‌ای است و امروز جمهوری اسلامی نماد استقلال در رسیدن به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در جهان است.
 
اگرچه در مسیر دست‌یابی به دانش هسته‌ای، راهی طولانی همراه با فراز و فرودهای فراوان بود اما استقامت ملت بزرگ ایران اسلامی و باورمندی به فرزندان برومند این سرزمین مقدس، همه موانع و چالش‌های پیش‌رو در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی را از میان برداشت. از این‌رو علی‌رغم انواع هجمه‌های سیاسی، تبلیغات رسانه‌ای، تحریم‌های ناعادلانه و سیاسی و اعمال فشارهای یک‌جانبه، هیچ‌کدام نتوانست در اراده فرزندان ایران اسلامی کوچک‌ترین خللی ایجاد کند و تلاش دانشمندان ایران اسلامی و تقویت روحیه امید و خودباوری، رشد چشمگیر دستاوردهای صنعت هسته‌ای و طی کردن مسیر پیشرفت و توسعه کشور را موجب شده است.
 
در سالی که به فرموده مقام معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، استفاده از دستاورد‌های انرژی هسته‌ای با کمک و تلاش شرکت‌های دانش بنیان و مصارف صلح‌آمیز آن در عرصه صنعت، کشاورزی، سلامت و داروسازی در راستای افزایش و کیفی‌سازی تولید و ایجاد اشتغال، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
 
اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای صنعت هسته‌‌ای و تبریک فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای به ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم استان ایلام، توفیق روزافزون دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پیشرفت علمی و اقتدار ایران اسلامی، در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام
captcha