اختصاص 208 هکتار زمین استان مرکزی برای درختکاری
کد خبر: 4205622
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

اختصاص 208 هکتار زمین استان مرکزی برای درختکاری

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سهم استان در این طرح طی چهار سال کاشت 16 میلیون اصله نهال و بذر است، که در این راستا 208 هکتار در استان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی‌مقدم، معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 25 اسفند، در مراسم درختکاری که با حضور 300 نفر از بسیجیان در مرکز آموزش امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: این پویش از هشتم اسفندماه در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها، منابع طبیعی و جهادکشاورزی فرمان رهبر معظم انقلاب را در این زمینه لبیک گفتند و کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور برنامه‌ریزی شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از پای کار بودن سپاه استان در این طرح ملی خبر داد و گفت: در این طرح ملی در قالب بسیج مسئولیت داریم که در کنار منابع طبیعی سهم استان را در این طرح محقق سازیم.

سرهنگ گودرزی یادآور شد: سهم استان در این طرح طی چهار سال کاشت 16 میلیون اصله نهال و بذر است، که در این راستا 208 هکتار در استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه درختکاری یک رسالت برای بسیج و سپاه بوده و آن را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: در رده‌های مختلف سپاه استان کاشت درختان مثمر در دستور کار قرار گرفته است و در عرصه‌های طبیعی با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج کاشت نهال غیرمثمر در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha