افتتاح ۷۰ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در گلستان
کد خبر: 4195621
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

افتتاح ۷۰ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در گلستان

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان با بیان‌اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی در دستور کار قرار دارد، گفت: در دهه فجر امسال در گلستان ۷۳ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فراهی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، وحید فراهی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان در نشست خبری ستاد مبارک دهه فجر گلستان که امروز، ۳ بهمن در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات گرگان برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای فضاهای آموزشی، زیرساختی مدارس و اصلاح سیستم‌های گرمایشی هزینه شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان با بیان‌اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی در دستور کار خواهیم داشت، افزود: در دهه فجر امسال ۱۰ هزار کلاس درس در کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که این روند در گلستان ۲۰ پروژه با ۷۳ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فراهی با بیان‌اینکه ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی در دهه فجر امسال خواهیم داشت، اظهار کرد: با همکاری گروه‌های جهادی بیش از ۷۰ سرویس بهداشتی مدارس با اعتبار ۳ میلیارد تومان تعمیر شده است.

وی با بیان‌اینکه کلاس درس با اعتبار ۵ میلیارد استاندارد سازی گرمایشی خواهند شد، گفت: با احیا جزیره آشوراده پروژه ۱۳ ساله اردوگاه دانش‌آموزی در وسعت ۴ هکتار احیا شد و در سفر دوم رئیس جمهور نیز مصوبه ۲۵ میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص یافت که ۷۰ درصد اقدامات تا نوروز ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha