اقدامات کاظمی آشتیانی باعث افتخار اسلام و ایران است
کد خبر: 4189171
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد؛

اقدامات کاظمی آشتیانی باعث افتخار اسلام و ایران است

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه زنده‌یاد کاظم آشتیانی، فرد بسیار دوست‌داشتنی و خانواده‌دوست بودند، گفت: تمامی اقدامات و کارهای این دانشمند بزرگ به یاد ماندنی و باعث افتخار اسلام و ایران است.

طیبه کرمانی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بیرجند و دکترای علوم تشریحیطیبه کرمانی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از هم‌دانشگاهیان زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان خاطراتی از دوران تحصیل با این دانشمند بزرگ گفت: دانشجوی ارشد در دانشگاه تربیت مدرس تهران بودم که زنده‌یاد کاظمی آشتیانی نیز در مقطع دکترا در این دانشگاه تحصیل می‌کردند، زمانی که وی در آزمون خارج از کشور پذیرفته شده بود، آن را تبدیل به دوره تحصیلی در داخل کشور کرد تا بتواند تحول بیشتری در زمینه تحصیلی خود ایجاد کند که به اهدافش نیز رسید.

وی با اشاره به اینکه زنده‌یاد کاظمی آشتیانی، فرد بسیار دوست‌داشتنی و خانواده‌دوست بود، افزود: تمامی اقدامات و کارهای  این دانشمند بزرگ به یاد‌ماندنی و باعث افتخار اسلام و ایران است. روح زنده‌یاد کاظمی آشتیانی شاد، ایشان همیشه در یادها و قلوب همه مسلمانان و به‌خصوص کسانی که ایشان را از نزدیک می‌شناسند، خواهند ماند.

انتهای پیام
captcha