نمایش «صدای سکوت» در اصفهان به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 4187465
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
به‌مناسبت ایام فاطمیه

نمایش «صدای سکوت» در اصفهان به روی صحنه می‌رود

نمایش آیینی «صدای سکوت» به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) از ۲۴ تا 27 آذرماه در سالن همایش‌های مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «صدای سکوت»به گزارش ایکنا از اصفهان، نمایش آیینی «صدای سکوت» به همت مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان، ۲۴ آذرماه در سالن همایش‌های مجموعه سیتی‌سنتر اکران مردمی خود را آغاز می‌کند.

این اثر که نویسندگی و کارگردانی آن را سیدروح‌الله فهیمی بر عهده دارد، به‌دلیل استقبال مردمی و برای دومین سال متوالی در قالب 11 اجرا میزبان علاقه‌مندان به نمایش‌های آیینی خواهد بود.

نمایش «صدای سکوت» با حال و هوای ایام عزاداری بانوی دو عالم و با هدف پاسخ به شبهات در این خصوص تهیه شده است. بخش‌ آغازین این نمایش به زندگانی سلمان فارسی می‌پردازد و در ادامه به قسمت‌هایی از تاریخ صدر اسلام‌ مانند جنگ احد، جنگ خندق و ماجرای سقیفه اشاره می‌شود. در آخر نیز با بازسازی واقعه شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع نمادین ایشان به پایان می‌رسد.

اسدالله بابایی، اسماعیل زنگل گیاه، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، مهدی فرخانی، محمدجواد تولایی، محمدجواد جعفری، مهدی هدایت‌نژاد، امیرحسین هنرپرور، حجت دشتگرد، عبدالرسول زارع، سیدعباس فیض و حامد پاک‌نهاد از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«صدای سکوت» از ۲۴ تا ۲۷ آذرماه در دو نوبت از ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۰:۳۰ و همچنین در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰:۳۰ در سالن همایش‌های مجموعه سیتی‌سنتر به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیط رایگان این نمایش می‌توانند به سایت https://formafzar.com/form/sedasokot یا www.gishe8.com مراجعه و یا عدد 3  را به سامانه 10002008910 ارسال کنند.

زهرا مظفری‌فرد

انتهای پیام
captcha