فاطمیه فرصتی برای کالبدشکافی جنایات امت زمان پیامبر(ص) است
کد خبر: 4184770
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
حجت‌الاسلام پناهیان:

فاطمیه فرصتی برای کالبدشکافی جنایات امت زمان پیامبر(ص) است

سخنران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه هنوز انتقام ظلمی که به آل الله به‌ویژه حضرت صدیقه طاهره(س) شده، گرفته نشده است، گفت: در فاطمیه باید جنایت امت کالبدشکافی شود؛ امتی که بسترساز ظلم به حضرت زهرا(س) است.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان، سخنران مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام احمد پناهیان، سخنران مسجد مقدس جمکران در مراسم قرائت دعای توسل همراه با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت محسن فخری‌زاده که شامگاه هفتم آذرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با مظلومیت‌ها و شهادت معصومین(ع) فقط تأسف کافی نیست و در قبال آن مسئولیت داریم.

وی با بیان اینکه هنوز انتقام ظلمی که به آل الله به‌ویژه حضرت صدیقه طاهره(س) شده، گرفته نشده است، ادامه داد: در ایام فاطمیه باید جنایت امت کالبدشکافی شود، امتی که بسترساز ظلم به حضرت زهرا(س) بودند.

کارشناس علوم دینی با اشاره به اینکه امت به حضرت امام خمینی(ره) اعتماد و در مبارزه ایشان را یاری کرد و مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ سال طول کشید، ادامه داد: امت زمان پیامبر(ص) فقط ۱۰ سال در مبارزه صبر کرده و انتخاب حضرت علی(ع) به‌عنوان جانشین رسول خدا(ص) را به معنی ادامه جنگ‌ها می‌دانستند.

پناهیان رفاه‌زدگی، عافیت‌طلبی و هواپرستی را مشکل امت در زمان تعیین جانشین برای رسول خدا(ص) دانست و تصریح کرد: چون امت یاری‌گر حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) نبود، عده‌ای این جرئت را پیدا کردند به خانه ایشان حمله کنند.

وی افزود: به گفته حضرت زهرا(س)، علت اصلی عدم انتخاب حضرت علی(ع) به‌عنوان جانشین پیامبر(ص) این بود که مردم دیگر نمی‌خواستند مبارزه کنند؛ همان‌گونه که در شرایط فعلی هم عده‌ای می‌گویند تا کی می‌خواهید مرگ بر آمریکا گفته یا تا کی می‌خواهید از فلسطین، سوریه و عراق حمایت کنید.

حضرت حجت(عج) انتقام ظلم به اهل دین را می‌گیرد

کارشناس علوم دینی با بیان اینکه بنا به فرموده پیامبر(ص)، حضرت حجت(عج) انتقام تمام قرن‌هایی که به دین و اهل دین ظلم شده را می‌گیرد، اظهار کرد: ایشان نیز مبارزه کرده و قلعه به قلعه‌ مستکبران زمان را فتح خواهند کرد و بعد آن‌ها را منهدم خواهند کرد.

پناهیان بیان کرد: هر کس اعم از عمامه به سر یا غیرعمامه به سر شما را به یک زندگی غیرانقلابی و غیرجهادی دعوت کرد، بدانید این همان جریان نفاق است که لباس عوض کرده است؛ ما منتظر امام منتقم هستیم، جبهه اسلام قبل از آمدن امام زمان(عج) بر مستکبران غلبه پیدا می‌کنند.

کارشناس علوم دینی با اشاره به اینکه شهید محسن فخری‌زاده هنوز هم ناشناخته مانده است، ادامه داد: ایشان از نخبگان کشور و به همراه شهید طهرانی‌مقدم از بنیانگذاران صنعت موشکی کشور بودند.

زندگی فاطمی همان زندگی جهادی است

پناهیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از شهید فخری‌زاده به‌عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هم هسته‌ای و هم دفاعی کشور یاد کردند؛ شهید فخری‌زاده بنیانگذار پدافند بیولوژیک در کشور و در بسیاری از علوم خاص در کشور سرآمد و پیشرو بود.

وی با بیان اینکه باید بدانیم چه کسانی تمام زندگی خود را برای جهاد و مبارزه و نابودی مستکبران هزینه کردند، اظهار کرد: این شهید بزرگوار حق حیات به گردن ملت ما دارد و اگر در فضای علم وارد مبارزه نمی‌شد، امروز دشمن آن‌قدر عقب نمی‌نشست.

پناهیان یادآور شد: زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب‌نشینی کنند، بزدلان و منافقان میدان‌داری کرده و جنایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha