تفکر بسیجی؛ گفتمان غالب ملت‌های آزاده دنیا
کد خبر: 4184176
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد:

تفکر بسیجی؛ گفتمان غالب ملت‌های آزاده دنیا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تفکر بسیجی به گفتمان غالب بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته کرده است.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، به مناسبت پنجم آذر ماه سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین، ضمن تبریک این روز تاریخی گفت: این روز یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان صدور آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسان‌های آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان‌های بلند مکتب اسلام تلاش می‌کنند، صادر کرد.

وی افزود: این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به درختی تنومند تبدیل شده و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تفکر بسیجی به گفتمان غالب بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته کرده است. 

وی در ادامه گفت: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقاومت فلسطین درهم شکسته شد و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظير عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به جهت گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.

حجت‌الاسلام سادات افزود: در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژيک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمريکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.

اين استاد حوزه و دانشگاه در پایان یادآور شد: به حول قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی و جغرافیایی را درنوردیده و اکنون به عنوان گفتمان غالب بین ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه دنیا تبدیل شده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان کرده است.

انتهای پیام
captcha