تفکر بسیجی یک مانع مستحکم مقابل تهدید دشمن است
کد خبر: 4183371
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

تفکر بسیجی یک مانع مستحکم مقابل تهدید دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی یک مانع مستحکم، مقاوم و نفوذناپذیر در مقابل تهدیدات دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز ۳۰ آبان در همایش بزرگداشت هفته بسیج که در ارومیه برگزار شد، گفت: تفکر بسیجی یک مانع مستحکم در مقابل تهدیدات دشمن محسوب می‌شود که دفاع مقدس نمونه بارزی از نقش‌آفرینی بسیج است.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت به تلاش جدی این مجموعه برای عمل به سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) به خاطر جامعیتی که در مباحث اسلامی و دین‌شناسی داشتند مباحثی را از متون دین استخراج و آن را به واژگان کاربردی تبدیل کردند که یکی از آنها بسیج است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد:  نقش‌آفرینی موثر بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر قوای مسلح بر کسی پوشیده نیست، ولی اگر بسیج نبود کشور با مشکلات جدی مواجه می‌شد.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه هجمه دشمن در همه ایام  وجود داشته است اما روحیه و تفکر بسیجی در همه موارد مشکلات را حل می‌کند، گفت: در کشورهای همسایه هم این تفکر متعالی و رشدیافته وجود دارد به همین دلیل می‌توانند کشور و ملت‌شان را در مقابل خطرات مختلف حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت نهادینه‌سازی تفکر بسیجی در کشور می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات کشور را حل کرد، گفت: انتظاری که وجود دارد این است که اساتید با ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی برای حل مسائل  کشور پیشگام شوند و در حل دغدغه‌ها از قشرهای دیگر پیشی بگیرند.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه به مسائله فلسطین اشاره کرد و گفت:  اتفاقاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهد، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را برای ملت‌ها افشا می‌کند.

امام جمعه ارومیه بر لزوم حفظ اقتدار در برهه حساس کنونی تاکید کرد و گفت: حماس با دید باز اقدام به عملیات کرده و ضربات مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و برای این موضوع هم دلایل قابل‌قبولی دارد که وجود صدها زندانی فلسطینی و ۷۵ سال رنج ملت فلسطین است.

انتهای پیام
captcha