زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل نواخته شد
کد خبر: 4183330
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل نواخته شد

آیین استانی زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل نواخته شدبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، آیین استانی زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان استان اردبیل، 29 آبان‌ماه، در آیین استانی زنگ آغاز هفته بسیج با گرامیداشت این هفته و تبریک به تمام بسیجیان گفت: بسیج مستضعفان با نگاه هوشمندانه امام راحل تشکیل شد تا در تمام عرصه ها یار و مددکار مردم مستضعف باشد.

صفری با اشاره به اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: در کنار تمام موفقیت‌ها قطعا یکی از اهداف بسیج مستضعفان ایجاد توانمندی لازم برای مقابله با انواع تهدیدات و رفع کبودها است. روزی ماموریت بسیج جنگیدن در جبهه‌ها بود ولی امروز در تمامی شئون اجتماعی ایفای نقش می‌کند‌.

وی تصریح کرد: امروز ماموریت های بسیج تنوع بسیار زیادی دارد. سازندگی و محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، جهاد تبیین و روشنگری و ... از جمله‌ی مهمترین عرصه ها است که بسیجیان در آن ایفای نقش می‌کنند. با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی لازم است دانش آموزان ما خود را برای ایفای نقش در تمام این عرصه‌ها آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان گفت: امسال بسیجیان استان اردبیل در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۳۵۲ مدرسه را بازسازی و شاداب سازی کرده اند که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

وی همچنین با محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل گفت: اسرائیل جنایتکار توان مقابله با نیرو های مقاومت را ندارد و از همین رو بزدلانه اقدام به نسل کشی کودکان و نوزادان غزه کرده است که این ها همه نشان از ضعف این غده سرطانی است، در این موضوع همه ما وظیفه داریم با تبیین و روشنگری در مورد جنایت‌های ۷۰ ساله اسرائیل، تمام مردم آزاده جهان را با آرمان فلسطین آزاد همراه کنیم.

سخنرانی معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، اجرای برنامه‌های دانش آموزی و نواختن زنگ از جمله بخش‌های دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام
captcha