نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس به خوبی مشهود است
کد خبر: 4183204
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس به خوبی مشهود است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بابلسر گفت: بسیج مردمی اعم از مرد و زن بعد از هشت سال دفاع مقدس در عرصه سازندگی توانستند خدمات شایانی را به مملکت ارائه دهند، نقش‌آفرینی بسیج در این برهه و زمان به خوبی مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، 29 آبان ماه در نخستین روز از این هفته، نشست خبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابلسر، با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و فعالان مجازی شهرستان بابلسر در سالن نشست‌های سپاه ناحیه مقامت این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بابلسر،  با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: در نخستین روز از هفته بسیج قرار داریم که امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» آغاز شده است، به درستی این شعار با یک وجه تسمیه قرار داده شده که بر گرفته از کلام امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: حضرت آقا فرموده‌اند که بسیج امیدآفرین است، در واقع همین هم است، چشم امید ملت‌های مستضعف جهان به بسیج است که در منطقه حتی در دنیا این نقش‌آفرینی بسیج را مشاهده می‌کنیم.

حسینیان با اشاره به اینکه بسیج زنده و پاینده است، تصریح کرد: بسیج رشد دارد و رشد می‌دهد، پیش رونده و پیش برنده است، بیش از چهل سال از تشکیل بسیج مستضعفان می‌گذرد و ریشه در اعماق دل‌ها و جان‌های ملت‌ها دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بابلسر با بیان اینکه بسیج به عنوان درخت تنومندی که ظهورش از انقلاب اسلامی برگرفته است، رشد کرده و شاخ و برگ‌ها و میوه‌هایش را در جهان در عرصه مقاومت مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ثمره‌های بسیج این شجره طیبه و قوه توانمند را در هشت سال دفاع مقدس با وجود نیروهای اندک رزمی پاسدار و ارتشی با توان محدود شاهد بودیم که توانست در تقابل با دشمن بعثی مقاومت کند.

وی اظهار کرد: بسیج مردمی اعم از مرد و زن بعد از هشت سال دفاع مقدس در عرصه سازندگی توانستند خدمات شایانی را به مملکت ارائه دهند، نقش‌آفرینی بسیج در این برهه و زمان به خوبی مشهود است.

حسینیان ادامه داد: در عرصه بهداشت نیز خدمات شایانی از بسیج دیده می‌شود که در دهه هفتاد در ریشه‌کن کردن فلج اطفال اقدامات خوبی را از خود برجای گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بابلسر بیان کرد: در بسیاری از حوادثی که اتفاق افتاده است، بسیج پیشگام بوده و نقش بسیار مؤثری را برای رفع مشکلات در این اتفاقات از خود نشان داده است.

انتهای پیام
captcha