هفته بسیج فرصت مناسبی برای بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است
کد خبر: 4182902
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هفته بسیج فرصت مناسبی برای بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است.

به گزارش ایکنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) که امروز ۲۸ آبان برگزار شد، تصریح کرد: امسال مراسم زیارت مرقد مطهر و نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان آغاز برنامه‌های هفته بسیج در شرایطی برگزار می‌شود که در قسمتی از جهان اسلام شاهد تقابل جبهه حق و باطل و تقابل اسلام و کفر هستیم، متجاوزان عالم و آمریکایی‌ها که در سابقه ۲۵۰ ساله تاریخ خود بیش از ۲۳۰ سال آن را جنگ، شرارت، خون ریزی و تجاوز به حقوق دیگران شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در کنار بعضی از قدرت‌های دیگر اروپایی، توسط اروپا، انگلیس، آلمان و فرانسه تلاش کردند تا رژیم در حال فروپاشی صهیونیستی را از یک معرکه هولناک نجات بدهند. عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب شکست غیرقابل ترمیمی را بر گرده رژیم صهیونیستی گذاشت.

وی افزود: دشمنان محور مقاومت، تلاش کردند تا توان‌ها و ظرفیت‌های خود را در کنار این متجاوزان علیه مردم مظلوم فلسطین و مردم غزه به کار گیرند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه و پایمردی ساکنان غزه اعم از کودکان، زنان و مردم سرزمين فلسطین شکست دیگری بود که بر این رژیم منحوس وارد کرد. فلسطینیان عزیز توانستند یک پیروزی دیگری را کسب کنند. آن‌ها فکر کردند با این حملات، وحشی‌گری‌ها و شهادت گسترده که برای کودکان معصوم و زنان مقاوم غزه رقم خورده، کمر مقاومت را سست می‌کنند و می‌شکند.

ایستادگی مقاومت مردم غزه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره بر اینکه همه دنیا شاهد مقاومت مردم غزه هستند، بیان کرد: مقاومت و ایستادگی غیرقابل تصور مردم غزه در برابر متجاوزان یک پیام گسترده در سطح جهان را منتشر کرد تا بپرسند مقاومت ریشه در کجا دارد و وسیله‌ای برای معرفی اسلام ناب، معرفی فرهنگ مقاومت و شهادت شود.

وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی از لسان رهبر معظم انقلاب به جهان صادر شد تا امروز مقاومت مردم غزه یکی از ارکان مهم ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت شود.

سردار سلیمانی افزود: سومین پیروزی که مردم مظلوم فلسطین و مردم غزه به دست آوردند، این بود که در یک طرف، ظرفیت‌های رسانه‌ای نظام سلطه و غول‌های رسانه‌ای تلاش کردند با تحریف حقایق و تزویر صحنه های نامناسبی از عملیات طوفان الاقصی مخابره کنند.

وی ادامه داد: غول‌های رسانه‌ای تلاش کردند که حقایق موجود در غزه را تحریف کنند و وارونه جلوه دهند تا به این ترتیب روایت نادرستی از طوفان‌الاقصی به مردم جهان مخابره شود؛ اما همان خون‌های به ناحق ریخته شده، حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به دنیا مخابره کرد و وجدان‌های بیدار دنیا هر یک تبدیل به یک رسانه شدند؛ بدین ترتیب جبهه رسانه‌ای مردم‌پایه برای دفاع از حقوق‌ فلسطینیان در جهان شکل گرفت و این باعث شد در کشور‌های اروپایی و آمریکایی راهپیمایی‌های چند صد هزار نفری در دفاع از فلسطینیان و محکومیت رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.

توقف جنگ در غزه محاکمه سران آمریکایی و رژیم صهیونیستی 

سردار سلیمانی گفت: جنگ غزه علاوه بر توقف سران رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین سران آمریکایی که تمام سلاح‌های خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند باید محاکمه شوند.

وی اذعان کرد: موجودی جنگی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا تمام شده بود. مدیریت صحنه را آمریکایی‌ها بر عهده گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر پیروزی بزرگ مردم غزه، اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقاومت و مظلومیت مردم غزه باید روایت شود و هفته بسیج فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است.
انتهای پیام
captcha