برگزاری نشست‌های «تربیت دینی با محوریت نماز» در یزد
کد خبر: 4181240
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

برگزاری نشست‌های «تربیت دینی با محوریت نماز» در یزد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری نشست‌های تربیت دینی با محوریت نماز با حضور حجت‌الاسلام دهنوی، مشاور خانواده در حاشیه نهمین اجلاس استانی نماز در این استان خبر داد.

نشست‌ «تربیت دینی با محوریت نماز» در یزدحجت‌الاسلام سید اکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری نشست‌های تربیت دینی با محوریت نماز در حاشیه نهمین اجلاس استانی نماز در این استان خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز با دعوت از حجت‌الاسلام دهنوی، مشاور خانواده چهار جلسه تربیت دینی با موضوع نماز در شهرهای شاهدیه، مهریز، زارچ و اردکان برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست‌ها روز شنبه، 20 آبان ماه با حضور خانواده‌ها، مربیان پرورشی، مدیران و فعالان فرهنگی برگزار و آموزش‌های لازم ارائه شد.

موسوی با اشاره به آغاز هفته نماز در استان بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متعددی اجرایی می‌شود که مهمترین آن اجلاس استانی نماز همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به تفت در روز 24 آبان ماه خواهد بود و در حاشیه آن برپایی میزخدمت را خواهیم داشت. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد حضور 20 استاد از مرکز تخصصی نماز در این هفته را یادآور شد و گفت: این اساتید در شهرستان‌های استان حضور یافته و نشست‌های تخصصی با محوریت نماز را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha