خدمت‌رسانی به بیش از ۲۲ هزار زائر اربعین در درمانگاه‌‌ هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4167289
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

خدمت‌رسانی به بیش از ۲۲ هزار زائر اربعین در درمانگاه‌‌ هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ارائه خدمات درمانی در درمانگاه امام سجاد(ع) استان با مشارکت جمعیت هلال احمر و موکب بهداشتی و درمانی امام سجاد(ع) شهرستان بروجن، از خدمت‌رسانی به بیش از ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی در طی ۹ روز فعالیت این درمانگاه خبر داد.

موکب درمانی هلال احمر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: درمانگاه امام سجاد(ع) استان با مشارکت جمعیت هلال احمر و موکب بهداشتی و درمانی امام سجاد(ع) شهرستان بروجن در ابتدای طریق العلمای نجف اشرف از تاریخ ۴ لغایت ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به زوار اربعین حسینی خدمت‌رسانی کرد.

وی افزود: در این درمانگاه که ۳۵ نفر از نیروهای مردمی، پزشکان، پرستاران داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر به مدت ۹ روز فعالیت داشتند، زوار اربعین حسینی برای ۱۰ خدمت پزشکی شامل عفونت‌های‌ تنفسی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های پوستی و ... و ۷ خدمت پرستاری شامل تزریقات و پانسمان، آتل، نوار قلب، داروخانه و ... مراجعه و درمان شدند.

وی تصریح کرد: زائران حسینی برای دریافت ۱۷ خدمت درمانی در طی این مدت به این درمانگاه مراجعه کرده و تعداد ۲۲۴۰۲ زائر از این خدمات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha