اعزام بیش از 18هزار زائر اربعینی از البرز
کد خبر: 4166667
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

اعزام بیش از 18هزار زائر اربعینی از البرز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از اعزام 18 هزار و 730 نفر زائر اربعین از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به مرزهای کشور خبر داد و گفت: فروش بلیط‌ اربعین به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز  با بیان اینکه طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به مرز‌های کشور از ۲۷ مردادماه آغاز شده است و تا 20 شهریورماه ادامه دارد، گفت: از ابتدای طرح تاکنون 18 هزار و 730 نفر زائر از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به مرزهای کشور اعزام شدند که بیشترین تعداد اعزامی‌ها به مرز مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: فروش بلیط‌های اربعینی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، اما افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیط فروشی، نرخ کرایه و... مواجه شدند می‌توانند به دفاتر میز خدمت مراجعه و مسئله خود را با کارشناسان مطرح کنند.

زندی‌فر تصریح کرد: افرادی هم که به‌صورت غیرحضوری اقدام به تهیه بلیط کردند در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر، می‌توانند مشکل خود را با سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا توسط کارشناسان راهنمایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: تعدادی از همکاران راهداری البرز با استقرار در مرز مهران نسبت به برنامه‌ریزی بازگشت زائران اقدام می‌کنند و به‌صورت مستمر برای این مهم آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام
captcha