نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» منتشر شد
کد خبر: 4165327
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» منتشر شد

نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» همراه با پویش‌های ملی به همت مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی مهاد منتشر شد.

نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده‌روی اربعین است که به همت مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی مهاد ساخته و منتشر شده است.

این بازی موبایلی که به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است، برای کودکان ۴ تا ۹ سال بوده و کودک را با کاروان «کودکان اربعین» همراه می‌کند، تا او را در قالب بازی‌های موکب‌داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و... با خاطرات و حال و هوای این سفر آشنا کند.

کودکان می‌توانند با شرکت در پویش ملی کودکان اربعین و مسابقه چهارگزینه‌ای عکس، فیلم و نقاشی موکب‌های خانگی را ارسال کنند و از هدایا و جوایز بازی نظیر ۱۵۰۰ بسته بازی رومیزی و نقاشی، ۵۰۰ بسته تبرکی حرم‌های مطهر و ۱۵ نگین انگشتری حرم سیدالشهدا (ع) بهره‌مند شوند.

نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» منتشر شد

یکی از بخش‌های جالب این بازی، لبیک یا حسین است که با هر بار زدن بر روی این بخش، ندای «لبیک یا حسین» طنین‌انداز می‌شود و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار این ندا طنین‌انداز شده است.

نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» منتشر شد

برای دریافت بازی موبایلی کودکان اربعین و شرکت در مسابقه درون‌برنامه‌ای آن کلمه کودکان اربعین را در کافه بازار جستجو کنید و آن را دانلود و نصب کنید.

انتهای پیام
captcha