خوشنویسان چهارمحال‌وبختیاری اهانت به قرآن را محکوم کردند + عکس و فیلم
کد خبر: 4164802
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

خوشنویسان چهارمحال‌وبختیاری اهانت به قرآن را محکوم کردند + عکس و فیلم

ویژه‌برنامه کتابت و جمع‌نویسی قرآن کریم با عنوان «حسین(ع)، تصویرگر قرآن» در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن چند‌باره مصحف شریف در برخی از کشورها، از سوی انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری به‌طور همزمان در شهرکرد، بروجن و شلمزار برگزار شد.

کتابت قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان، در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن چند‌باره مصحف شریف در برخی کشورها، ویژه‌برنامه کتابت و جمع‌نویسی قرآن کریم با عنوان «حسین(ع)، تصویرگر قرآن» روز گذشته، دوم شهریورماه از سوی انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری به‌طور همزمان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن و شلمزار برگزار شد.

محسن کریمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: خوشنویسان استان همزمان با اعلام پویش و رویداد سراسری «حسین(ع)، تصویرگر قرآن» که در راستای حمایت هنرمندان از ساحت مقدس قرآن کریم در سراسر کشور توسط هنرمندان انقلابی و متعهد اعلام شده بود، شرکت کرده و به کتابت آیات و سوره‌های قرآن به‌ویژه سوره مبارکه فجر منتصب به حضرت امام حسین(ع) پرداختند.

همچنین پیمان رفیعی، مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان استان چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: در این برنامه‌ها، ۱۵ نفر از اساتید خوشنویسی استان حضور داشتند و به خلق آثار هنری پرداختند.

این رویداد در قالب تولید آثار هنری قرآنی فاخر از عاشورا تا اربعین ادامه خواهد داشت و شرکت‌کنندگان آثار خود را با هشتگ #هنرمند_قرآنی  خلق و منتشر می‌کنند.

آثار تولید شده در این کارگاه بعد از  انجام مراحل تذهیب، در اولین فرصت، به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

 
انتهای پیام
captcha