رقابت 200 متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآن مشکات
کد خبر: 4163535
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

رقابت 200 متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآن مشکات

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات گفت: در مجموع 14 هزار و 500 نفر در پنجمین مرحله مسابقات قرآنی مشکات شرکت کردند که از بین آنها 200 نفر به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: آیین افتتاحیه و مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات مردمی قرآن کریم مشکات صبح امروز 28 مرداد از ساعت 8:30 در مجتمع کوثر البرز شهر کوهسار آغاز به کار کرده است و تا 30 مرداد ادامه دارد.

وی افزود: آیین اختتامیه این مسابقه هم با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و قرائت استاد وحید نظریان، قاری بین‌المللی 30 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع کوثر برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در مجموع 14 هزار و 500 نفر در این مسابقه شرکت کردند که از بین آنها 200 نفر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

محمدی گفت: این مسابقات طی چند سال متوالی در رشته های حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، مناجات‌خوانی، اذان و مفاهیم برگزار می‌شود و در این دوره در مجموع 24 داور سطح یک کشوری و بین‌المللی در بخش بانوان و آقایان داوری مسابقات را برعهده دارند. 

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات با اشاره به اینکه ریاست کمیته فنی این دوره را نیز محمدحسین سبزعلی، پیشکسوت قرآنی به عهده دارد، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقه به شکل زنده از رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی استان البرز پوشش داده شد ضمن آنکه رادیو قرآن بخش‌های اصلی این مسابقه را در طول سه روز برگزاری آن از ساعت ۱۵:۳۰ تا اذان مغرب و عشا به طور مستقیم پخش خواهد کرد.

 

انتهای پیام
captcha