نخستین رویداد تعلیمی «زائرخبرنگار» برگزار می‌شود
کد خبر: 4162395
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

نخستین رویداد تعلیمی «زائرخبرنگار» برگزار می‌شود

اولین رویداد تعلیمی «زائر - خبرنگار» ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه شرکت‌کننده در زیارت اربعین ۱۴۰۲ به همت دفتر مطالعات و برنامه‌‍ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

فوری *****اولین رویداد تعلیمی «زائر - خبرنگار» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، اولین رویداد تعلیمی زائر - خبرنگار ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه شرکت‌کننده در زیارت اربعین ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۹ مرداد به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و همکاری خبرگزاری بین‌المللی ایکنا برگزار می‌شود.

در این رویداد کارگاه‌هایی با موضوعات متنوع و تدریس اساتید مختلف برگزار می‌شود، از جمله زهراسادات روح الامین، پژوهشگر جامعه‌شناسی به «پیاده‌روی اربعین از منظر فرهنگ عراقی»، مهدی توکلیان، روزنامه‌نگار و عکاس به «ایده‌پردازی‌های نو برای انعکاس ابعاد و زوایای پیاده‌روی اربعین»، سپیده متینی، عکاس به «آشنایی با نرم‌افزار‌های همراه برای عکاسان»، سیدمحسن فرجادی، روزنامه‌نگار به «فراتر از جعل؛ بررسی رویکرد رسانه‌های فارسی زبان معاند درباره اربعین» و ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تجربه‌کاوی انعکاس خبری و رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین» می‌پردازند.

ثبت‌نام در این رویداد از طریق سایت resalms.ir انجام می‌شود و محل برگزاری رویداد به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره ۸۵، سالن جلسات است.

یادآور می‌شود، در پایان به شرکت‌کنندگان، گواهینامه حضور در این رویداد تعلیمی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۵۸۵۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha