پیام استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی
کد خبر: 4160726
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

پیام استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی

استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی پیامی منتشر کرد و این روز را به عوامل اجرایی این نهاد تبریک گفت.

فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیامی چهل و سومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جهاددانشگاهی به‌عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری را در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است. جهاددانشگاهی، رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

بدون تردید کار جهادی، روحیه انقلابی، استفاده از نیروهای جوان مؤمن و متخصص از مؤلفه‌های شاخص این نهاد است که توانسته با حداقل هزینه‌ها و امکانات و با وجود تمام موانع و محدودیت‌ها در عرصه‌های مختلف اقدامات مؤثری را به انجام رسانده و کارنامه درخشانی بر جای بگذارد و با شبکه گسترده خود در سراسر کشور شعار «ما می‌توانیم» را زنده نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر به‌ویژه شهید سعید کاظمی آشتیانی دانشمند مؤمن و جهادگر و رئیس فقید و بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، فرا رسیدن ۱۶ مرداد و چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با شعار «جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت، باایمان، امید و اعتماد به جوانان» را به همه جهادگران پرتلاش و فعالین این عرصه در استان مرکزی تبریک می‌گویم. امید است این نهاد انقلابی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در انجام رسالت خطیر خود در الگوسازی توان کشور در توسعه علمی، آموزش مهارتی، کارآفرینی، اشتغال و در نهایت ایجاد خودباوری در مردم و همچنین تلاش برای شکوفایی استعدادها بیش‌ از پیش موفق باشد».

انتهای پیام
captcha