جهاددانشگاهی از پایه‌ها و ستون‌های علمی و فرهنگی کشور است
کد خبر: 4160305
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی از پایه‌ها و ستون‌های علمی و فرهنگی کشور است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام، جهاددانشگاهی را از پایه‌ها و ستون‌های علمی و فرهنگی کشور مطرح کرد و گفت: جهاددانشگاهی در مأموریت‌هایی که برای آن تعریف شده همواره سربلند بوده است.

منصور احمدی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلاممنصور احمدی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب همواره از جهاددانشگاهی به نیکی یاد می‌کند، اظهار کرد: امروزه دانش مربوط به سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری و برخی عرصه‌های دیگر به نام جهاددانشگاهی و دانشمندانی که در آن فعالیت داشته و دارند از جمله مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی شناخته می‌شود و نظام براساس اعتمادی که به جهاددانشگاهی دارد ابرپروژه‌هایی مانند طراحی و تولید واگن را به این نهاد واگذار کرده است.

احمدی افزود: ساختار این نهاد طوری بنا نهاده شده است که حرکت جهادی در آن جوشش دارد و جوانانی که در آن فعالیت دارند واقعاً بدون چشم‌داشت مالی از روی علاقه و حس خودباوری به دنبال پیشرفت ایران اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام، اقداماتی را در جهاددانشگاهی انجام می‌شود، در مقایسه با سایر مراکز علمی که بودجه‌های کلان مصرف می‌کنند عظیم‌تر و مؤثرتر دانست و بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهاددانشگاهی دارای مرکز آموزشی است که در زمینه‌ آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی جزو بهترین مراکز دانشگاهی است.

وی اظهار کرد: باتوجه‌ به نزدیک بودن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، 16 مرداد سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به مجموعه خدوم جهاددانشگاهی در کشور و استان ایلام تبریک می‌گویم.

انتهای پیام
captcha