جهاددانشگاهی نماد پیشرفت و توسعه در کشور است
کد خبر: 4159883
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی نماد پیشرفت و توسعه در کشور است

استاندار سمنان جهاددانشگاهی را الگو و نماد پیشرفت و توسعه در کشور در حوزه‌های مختلف، آموزشی، پژوهشی، علمی، تحقیقاتی و فرهنگی در جامعه دانست و گفت: این نشان‌دهنده اعتماد به جوانان و نیروی جوان و متخصص در کشور است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، 10 مردادماه در جلسه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان پس از معرفی و ارائه محصولات و طرح‎های دانش‌بنیان جهاددانشگاهی استان، گفت: محصولات و طرح‌های دانش‌بنیان جهاددانشگاهی بسیار خوب و ارزشمند است که با هدف رفع مشکلات و توسعه استان ارائه شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات جهادگران جهاددانشگاهی سمنان اظهار کرد: همه دستگاه‌های مربوط، اعم از دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان و طرح‌ها و محصولات دانش‌بنیان استفاده و کمک کنند تا ان‌شاءالله این طرح‌ها اجرایی شود.

استاندار سمنان ضمن تبریک به‌مناسب فرارسیدن ۱۶ مرداد، چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، یادآور شد: مهمترین هدف و برنامه جهاددانشگاهی، ایجاد خودباوری و تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین نسل جوان بود که بسیار خوب موفق بوده است.

هاشمی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به‌عنوان الگو و نماد پیشرفت و توسعه در کشور در حوزه‌های مختلف، آموزشی، پژوهشی، علمی، تحقیقاتی و فرهنگی در جامعه معرفی شده، افزود: این نشان‌دهنده اعتماد به جوانان و نیروی جوان و متخصص در کشور است.

وی جهاددانشگاهی را بازوی توانمند دولت و نظام در بسیاری از زمینه‌ها برشمرد و گفت: ان‌شاءالله با حمایت و مساعدت، شاهد رشد و شکوفایی این مجموعه ارزشمند علمی باشیم و تلاش می‌شود از طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان جهاددانشگاهی استان در قطب دامپروری، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست حمایت شود.

انتهای پیام
captcha