خروجی فعالیت‌های جهاددانشگاهی دشمنان را خشمگین کرده است
کد خبر: 4159582
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/12

خروجی فعالیت‌های جهاددانشگاهی دشمنان را خشمگین کرده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلفی که ظهور پیدا کرده، خروجی‌های بسیار امیدوار کننده‌ای برای ایران و انقلاب اسلامی داشته است در حدی که دشمنان به غضب آمده‌اند، تصریح کرد: این غضب نشانه این است که کارهای جهاددانشگاهی به هدف درستی اصابت کرده است. 

مرتضی بختیاریمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آستانه چهل و سومین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا به شاخصه‌های جهاددانشگاهی و نقش آن در زیست‌بوم علمی و فرهنگی کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه 16 مردادماه سالروز تأسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل(ره) است، باید اذعان کرد که این نهاد برکات زیادی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری داشته و به نقطه تحولی در دانشگاه‌ها که مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده، دست پیدا کرده است. 

وی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی این تحول بحث فعالیت‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف است، گفت: جهاددانشگاهی نوآوری‌های بسیار خوب و مؤثری برای حوزه‌های مختلف همچون صنعت،‌ کشاورزی، بخش‌های فناوری، دانش‌بنیان و خانه‌های خلاق داشته است.

بختیاری ادامه داد: سالروز تأسیس جهاددانشگاهی را به بنیان‌گذاران و اساتیدی که در این نهاد فعالیت دارند، تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءالله به برکت انفاس قدسی امام راحل(ره) و شهدای گران‌سنگ، این یادگار امام منشأ برکات مضاعفی برای نسل جوان به ویژه دانشجویان و دانشگاه‌ها در آینده باشد.  

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلفی که ظهور پیدا کرده، خروجی‌های بسیار امیدوار کننده‌ای برای ایران و انقلاب اسلامی داشته در حدی که دشمنان به غضب آمده‌اند و این غضب نشانه این است که کارهای جهاددانشگاهی به هدف درستی اصابت کرده است. 

وی افزود: در آینده انتظار می‌رود تا جهاددانشگاهی در رابطه با نیازهای مبرم جامعه در بحث تحول اقتصادی ورود پیدا کرده و اثرگذار باشد؛ چراکه با تحول اقتصادی، رشد تولید نیز مصداق پیدا کرده و موجب مهار تورم می‌شود. انتظار این است که در برنامه‌های آینده مسائل مختلف جامعه ریشه‌یابی شده و بتوانیم با الگوهای تحولی در مهار تورم و رشد تولید، اثربخشی‌های زیادتری را از جهاددانشگاهی مشاهده کنیم تا راه را برای صنعت و بخش‌های مختلف به ویژه در بحث فعالیت‌های فناورانه هموار کند. 

انتهای پیام
captcha