سهم مهم جهاددانشگاهی در توسعه علمی و فرهنگی کشور
کد خبر: 4159526
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ ۱۴

سهم مهم جهاددانشگاهی در توسعه علمی و فرهنگی کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در عرصه علمی و فرهنگی کشور، گفت: این نهاد سهم مهمی در توسعه علمی و فرهنگی کشور داشته است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در آستانه 16 مرداد، سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و نقش این فعالیت‌ها در پیشبرد کشور، گفت: این نهاد یکی از بهترین نهادهای انقلابی بوده است که از متن انقلاب اسلامی برخاسته است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در طول حیات انقلاب اسلامی سهم مهمی در توسعه علمی و فرهنگی کشور داشته است. در این نهاد انقلابی شاهد فعالیت مجموعه‌های کم‌نظیر و بی‌نظیری هستیم و از این مجموعه‌ها تجربیاتی هم کسب کرده‌ایم. این نهاد مجموعه‌های علمی در حوزه‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های مختلف پزشکی و علوم انسانی داشته که همه اینها مایه خیر و برکت بوده‌اند. 

اسماعیلی با تأکید بر اینکه مجموعه‌های این نهاد انقلابی همچنان منشأ خیر و برکت هستند، گفت: ما نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مهمی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری با این دوستان همراه هستیم.

رئیس کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: در همه بخش‌ها و در شوراهای مختلف فرهنگی و هنری شاهد عضویت جهاد دانشگاهی و مجموعه‌های این نهاد هستیم و از دیدگاه‌های آنها استفاده خواهیم کرد. به زودی هم جلسه‌ای را با رئیس و معاونین این نهاد برگزار خواهیم کرد. 

انتهای پیام
captcha