آموزش‌های جهاددانشگاهی متناسب با نیازهای کشور است
کد خبر: 4158959
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

آموزش‌های جهاددانشگاهی متناسب با نیازهای کشور است

محمدمهدی‌ زاهدی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به گونه‌ای عمل کرده که در همه ابعاد و زمینه‌ها به موفقیت رسیده است، گفت: آموزش‌های جهاددانشگاهی با هدف ارتقای منابع انسانی و متناسب‌سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیازهای تخصصی کشور است.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نهاد، گفت: جهاددانشگاهی به گونه‌ای عمل کرده که در همه ابعاد و زمینه‌ها به موفقیت رسیده است و با ورود به هر حوزه جدید، حوزه‌های قبل تعطیل نشده و یا به حاشیه نرفته‌اند بلکه با یکدیگر هم افزایی هم دارند.

وی با اشاره با اشاره به جریان‌سازی و اثرگذاری فراوان رسانه‌های این نهاد و همچنین اقدامات فناورانه جهاددانشگاهی، اظهار کرد: سلول‌های بنیادی، سرطان و گیاهان دارویی از جمله فعالیت‌ها و تولیدات موفق این نهاد در طی این چند دهه بوده است. دامنه فعالیت‌های این نهاد بسیار وسیع است و جهاددانشگاهی با مهندسی معکوس توانسته تجهیزات و برخی از لوازم مورد نیاز صنایع بزرگ مانند، صنعت نفت، برق، ارتباطات و... را تولید کند.

زاهدی با برشمردن پروژه‌های بزرگ صنعتی که جهاددانشگاهی انجام داده است، افزود: اکتشاف و بهره‌برداری از منابع نفتی و گازی یکی از کارهای بزرگ این نهاد است. همچنین در حوزه فرستنده‌های رادیویی دستاوردهای بزرگی داشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آموزشی جهاددانشگاهی و برشمردن دستاوردهای این نهاد در حوزه آموزش، اظهار کرد: آموزش‌های جهاددانشگاهی با هدف ارتقای منابع انسانی و متناسب‌سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیازهای تخصصی کشور است.

انتهای پیام
captcha