جهاددانشگاهی باید حلقه وصل دانشگاه با صنعت باشد
کد خبر: 4157624
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی باید حلقه وصل دانشگاه با صنعت باشد

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در مسیر درستی قرار دارد، گفت: این نهاد هر چه بتواند حلقه وصلِ قشر تحصیل کرده با صنعت، تجارت و ثروت کشور باشد می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در مسیر درستی قرار دارد، اظهار کرد: جوانان تحصیل کرده‌ای که از نظر دانش، لیاقت و قابلیت مورد توجهی به‌دست آورده‌اند، با فهم و مهارتی که در جهاددانشگاهی کسب می‌کنند، می‌توانند مسیر توسعه کشور را هموارتر کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز این نهاد و بیان اینکه جهاددانشگاهی کاملاً مبتنی بر دانشی است که از دانشگاه تراوش می‌کند و جهادی عمل کردن آن نیز مثال‌زدنی است، خطاب به جهادگران جهاددانشگاهی، گفت: با دو بال جهادی و دانش، خود را در مسیر کاری تجهیز کنید و همین روحیه‌ای که در ابتدای تشکیل جهاددانشگاهی در این نهاد شکل گرفته، تا آخر حفظ کنید.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی یکی از اقدامات ارزنده جهاددانشگاهی را وصل و تبدیل کردن علم به ثروت دانست و افزود: این نهاد هر چه بتواند حلقه وصلِ قشر تحصیل کرده در دانشگاه با صنعت، تجارت و ثروت کشور باشد، حتماً می‌تواند کارهای بزرگی برای کشور انجام دهد.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: مسیر و جهت جهاددانشگاهی بسیار درست است، اما هر وقت حرکتی در کشور آغاز می‌شود، مطمئناً با موانع و کمبود زیرساخت‌ها مواجه است و این نهاد نیز از این امر مستثنی نیست لذا هر چه بتواند این موانع را کمتر و زیرساخت‌های خود را تکمیل‌تر کند، موفقیتش در انجام مأموریت‌ها بیشتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha