پیگیر اخراج سفیر سوئد از لبنان خواهیم بود
کد خبر: 4157159
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد:

پیگیر اخراج سفیر سوئد از لبنان خواهیم بود

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی د رواکنش به هتک حرمت قرآن کریم تأکید کرد که موضوع اخراج سفیر سوئد از لبنان را به صورت رسمی دنبال خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: رسماً موضوع اخراج سفیر سوئد از لبنان را در پاسخ به اهانت به قرآن کریم در سوئد پیگیری خواهیم کرد.

وی که به مناسبت پنجمین شب ماه محرم سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه خروج سفیر سوئد از لبنان موضوع مهمی است، افزود: عراق با احضار کاردار خود از سوئد، گام مهمی را در خصوص برخود با هتک حرمت قرآن برداشت.

وی افزود: ایران نیز از پذیرش سفیر جدید سوئد در تهران خودداری کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: اگر سوئد به این رویکرد ادامه دهد، در قوانین اسلامی به عنوان کشوری که با اسلام و مسلمانان مبارزه می‌کند، طبقه‌بندی می‌شود.

وی از دولت سوئد خواست سخنان حضرت امام خامنه‌ای در مورد تقبیح اهانت‌کنندگان به قرآن به ویژه عبارت «دولتی که با اسلام جنگ می‌کند» را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

نصرالله گفت: نباید فریب عذرخواهی سوئد و دانمارک را بخوریم، این کافی نیست، این دولت‌ها باید از این رفتارهای توهین‌آمیز جلوگیری کنند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: اگر این ارزیابی درست باشد که موساد پشت آنچه در سوئد رخ داده قرار دارد، با حرکتی روبرو هستیم که ادامه خواهد داشت و نیازمند مواضع قوی مردمی و رسمی است.

وی خطاب به مسلمانان جهان ادامه داد: ما خواهان عدم اتخاذ ابتکارات فردی خارج از دستورات هستیم، زیرا ممکن است برخی از آن‌ها به روند رویارویی آسیب برساند.

نصرالله تأکید کرد: ما در نبرد نه برای احساس، بلکه برای پیروزی هستیم و پیروزی با گام‌های حساب شده، مدبرانه و محکم به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه لبنان هیچ شوک کوچک و بزرگی را تحمل نمی‌کند، از جوانان مشتاق خواست که دست به هیچ ابتکار فردی نزنند تا راه را برای سوء استفاده دشمنان باز نکرده باشند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان بیان کرد: در این موضوعات توهین‌آمیز تمرکز عمده بر روی کودکان خردسال و جوانان است. آن‌ها بر کشورهایی که نیاز به کمک مالی دارند تمرکز خواهند کرد، زیرا این کمک مشروط به دنباله‌روی از انحرافات است.

وی با انتقاد از انحرافاتی که از سوی دشمنان تبلیغ می‌شود، تأکید کرد: آمریکا به دنیا می‌گوید این رفتار همجنس‌گرایی یک امر طبیعی است و طرحی را برای معرفی آن به مدارس شروع کردند و این خطرناک‌ترین کار در این زمینه است.

نصرالله با بیان اینکه آمریکا برنامه دارد و براساس آن کار می‌کند و از همه چیز استفاده می‌کند تا پروژه خود را به نتیجه برساند، افزود: ابرقدرت‌ها تصمیم گرفته‌اند همجنس‌گرایی را در سراسر جهان گسترش دهند.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: آمریکا کشورهای نیازمند به کمک را وادار به اجرای طرح رواج همجنس‌گرایی خواهد کرد.

نصرالله همچنین تصریح کرد: جوامع غربی در گذشته عموماً سنت‌گرا بودند و حتی قوانینی داشتند که عفت را حفظ می‌کرد و مانند الان دچار ولنگاری نبودند، همچنین ازدواج در جوامع مسیحی مقدس و زنا، ناپسند بود.

وی گفت: خیانت در زناشویی در جوامع غربی در سال‌های اخیر عادی شده است. این ساختار غیرطبیعی است به این دلیل که خاستگاه عاطفی خود را از دست داده است. به گفته پژوهشگران غربی، جوامع غربی به طرف زوال و نابودی پیش می‌رود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان همچنین تصریح کرد: پژوهشگران غربی می‌گویند که جوامع‌شان به خاطر روابط نامشروع دچار پیری شده است. غربی‌ها نتوانستند زنا و خیانت در زناشویی را در جوامع ما به امری طبیعی تبدیل کنند.

وی افزود: همه ما موظفیم با این منکر بسیار خطرناک و ویرانگر مقابله کنیم. فطرت انسانی به ما برای مقابله با همجنس‌گرایی کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha