پویش روایت «مهمونی غدیر» آغاز به کار کرد
کد خبر: 4152916
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

پویش روایت «مهمونی غدیر» آغاز به کار کرد

به مناسبت سالروز غدیر، عیدالله‌الاکبر و آغاز ولایت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام)، پویش روایت «#مهمونی_غدیر» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سال گذشته با اشاره به برگزاری مهمانی غدیر در تهران فرمودند: «این جشن غدیر در تهران خیلی چیز عجیبی بود! نمی‌دانم شما دیدید یا خیر؛ من خودم در تلویزیون نگاه کردم دیدم؛ بعضی‌ها هم که رفته بودند، آمدند برای ما تعریف کردند. دیدید چه جوری در این جشن میلیونی، همه جور آدمی شرکت کردند؟ اینها طرف‌دار دینند، اینها دوست دارند دین را.» ۱۴۰۱/۵/۵

رسانه KHAMENEI.IR همگام با آحاد ملت ایران برای برگزاری مهمانی‌های عید غدیر در قالب پویش روایت #مهمونی_غدیر از کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت میکند تا تصاویر و فیلم‌های حضور خود در مهمانی عید غدیر در اقصی نقاط ایران و جهان را به صفحه پویش ارسال یا با هشتگ روایت #مهمونی_غدیر در فضای مجازی منتشر کنند.

مهمانی امسال عید غدیر در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. این برنامه در تهران روز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در مسیر ۱۰کیلومتری میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha