آتش زدن قرآن نشانه حقانیت آن است + فیلم
کد خبر: 4152857
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
حجت‌الاسلام علوی تهرانی:

آتش زدن قرآن نشانه حقانیت آن است + فیلم

استاد حوزه علمیه گفت: دین ستیزها فقط مخالف اسلام نیستند اما انجیل را آتش نمی‌زنند چون می‌دانند حقانیتی در آن نیست و تنها کتابی که بر حق است قرآن است و نمی‌شود با آن مبارزه کرد و نظیرش را آورد بنابراین باید آن را آتش بزنیم.

حجت‌الاسلام علوی تهرانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علوی تهرانی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌وگو با ایکنا به بیان نکاتی درباره قرآن‌سوزی پرداخت و گفت: بنده علی‌رغم اینکه دیگران از این کار به خشم می‌آیند معتقدم با این کار، قرآن تصدیق می‌شود. چون خود قرآن فرموده است اگر می‌خواهید من را رد کنید نظیرم را بیاورید لذا وقتی نمی‌توانند نظیر بیاورند عجز خود را با آتش زدن نشان می‌دهند.

وی افزود: تاکنون در هیچ جای دنیا گزارش نشده که کسی کتاب تورات یا انجیل آتش زده باشد. دین ستیزها فقط مخالف اسلام نیستند اما انجیل را آتش نمی‌زنند چون می‌دانند حقانیتی در آن نیست و تنها کتابی که بر حق است قرآن است و نمی‌شود با آن مبارزه کرد و نظیرش را آورد بنابراین باید آن را آتش بزنیم.

حجت‌الاسلام علوی تهرانی بیان کرد: این نشانه عجز عالمانه مخالفان قرآن است. گاهی یک بچه این کار را می‌کند اما گاهی در مقابل دوربین این کار را انجام می‌دهند و این نشان می‌‌دهد که ما می‌دانیم که نمی‌توانیم نظیر این را بیاوریم. چنین کاری در ذات خودش شعف دارد و ثابت می‌کند قرآن رقیب ندارد. 

استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود گفت: به نظرم از لحاظ انسانی باید چنین عملی را محکوم کرد اما در عین حال پیامی برای همه مردم دنیاست که ما نمی‌توانیم نظیر قرآن را بیاوریم بنابراین آتش می‌زنیم. در حالی‌که واقعیت این است که با آتش زدن مشکلی حل نمی‌شود.

 

انتهای پیام
captcha