هتاکی به قرآن مورد پذیرش هیچ انسان آزاده‌ای نیست
کد خبر: 4152703
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
رئیس کل دادگستری فارس:

هتاکی به قرآن مورد پذیرش هیچ انسان آزاده‌ای نیست

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا به شدت هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم می‌کند، گفت: هتاکی به ساحت مقدس قرآن مورد پذیرش هیچ انسان موحد و آزاده‌ای در این دنیا نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد و اعطای مجوز به قرآن‌سوزی در این کشور، گفت: دولت سوئد گرچه در ظاهر ادعای آزادی دارند اما در عمل هیچ اعتقادی به آن ندارند.

وی افزود: به عنوان مثال در کشور سوئد اگر در رساله دکترای یک دانشجو اسمی از سردار سلیمانی آورده شود، اجازه دفاع به او را نمی‌دهند و همچنین هیچ‌کس در این کشور حق ندارند درباره هولوکاست کوچکترین صحبتی کند و حتی اساتید دانشگاه هم اجازه چنین کاری ندارند.

موسوی با بیان اینکه در کشور سوئد هیچ‌کس حق اهانت به آیین یهود ندارد اما با بی‌شرمی تمام به قرآن کریم اهانت می‌کنند، قرآن را مقدس‌ترین کتاب آسمانی بشر که واقعاً هدایتگر تمام انسان‌هاست دانست و گفت: در این کشور به راحتی به قرآن کریم اهانت می‌کنند و به این کار حتی مجوز هم می‌دهند.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه قطعاً این حادثه و هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم محکوم است، گفت: جدا از 2 میلیارد مسلمان دنیا، تمام کسانی که آزاده یا موحد هستند از این هتاکی ابراز نفرت می‌کنند و مورد پذیرش هیچ‌ موحد و آزاده‌ای در این دنیا نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به جد این هتاکی را محکوم کرده و از آن ابراز نفرت می‌کند، ابراز امیدواری کرد: خداوند ریشه ظالمان عالم را بخشکاند و این مسئله هم با ظهور منجی رخ خواهد داد و این همان وعده حقی است که خداوند در قرآن کریم داده است که عاقبت، زمین به صالحان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha