بیانیه لرستانی‎ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم + عکس
کد خبر: 4152654
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

بیانیه لرستانی‎ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم + عکس

اقشار مختلف مردم لرستان، حافظان و قاریان قرآن کریم در حمایت از قرآن و عترت و محکوم کردن اهانت به مقدسات و کلام‌الله مجید در کشور سوئد شامگاه سه‌شنبه، 13 تیرماه با تجمع در مسجد جوادالائمه خرم‌آباد بیانیه‌ای صادر کردند.

قرآن کریمبه گزارش ایکنا، به نقل از صداوسیمای لرستان، اقشار مختلف مردم لرستان، حافظان و قاریان قرآن کریم در حمایت از قرآن و عترت و محکوم کردن اهانت به مقدسات و کلام‌الله مجید در کشور سوئد شامگاه سه‎شنبه، 13 تیرماه با تجمع در مسجد جوادالائمه خرم‌آباد بیانیه‌ای صادر کردند که متن بیانیه به این شرح است:

«بار دیگر قرآن کریم به‌عنوان کتاب جاویدان الهی و مقدس‌ترین، عزیزترین و عظیم‌ترین یادگار رسول اکرم(ص) مورد هتک حرمت کافران دین خدا قرار گرفت و دل‌های میلیون‌ها نفر از عاشقان و مؤمنان به این نسخه شفابخش بشریت را جریحه‌دار کرد.

این نخستین بار نیست که کشور سوئد، عرصه‌ نمایش‌های شیطانی علیه اسلام و مسلمانان می‌شود؛ مزدوران شیطان، هر از چند گاهی به بهانه‌های واهی، تحت حمایت دولت‌های به‌ اصطلاح طرفدار آزادی بیان، به هتک حرمت مقدسات اسلامی دست می‌زنند.

1- ما امت حزب‌الله اهانت و سوزاندن قرآن کریم را یک اقدام جنایتکارانه و مذموم علیه دین اسلام و نماد‌های مقدس اسلامی می‌دانیم و به هیچ‌وجه از این عمل شنیع نخواهیم گذشت.

2- ما مردم غیور لرستان همپای ملت ایران اسلامی و مسلمانان؛ سلسله توهین‌های ناپسند به مقدسات را توهین بزرگی به امت اسلام در سراسر جهان از شرق تا غرب قلمداد کرده و آن‌را به شدت محکوم می‌کنیم.

3- ما به عنوان امت قرآن؛ از اقشار مختلف جامعه همدل با قاریان و حافظان قرآن مجید، با قرآن عهد می‌بندیم که تا پای جان از این کتاب جاویدان دفاع نماییم و نگذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به ساحت مقدس قرآن وارد گردد.

4- بی‌شک سکوت هر فرد مسلمان در برابر این اقدام پست خیانتی بزرگ به اسلام و قرآن است؛ لذا از تمامی مسلمانان در اقصی نقاط عالم می خواهیم که با فریاد‌های رسا و حق‌طلبانه، خشم و انزجار خود را ابراز نمایند.

5- در آخر از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم که با تغییر رویکرد در ارتباط با کشور‌های توهین‌کننده به مقدسات اسلامی و قرآن کریم با اتخاذ مواضع قاطع و محکم در برابر این معاندان و گستاخان بایستند و با دنبال نمودن اینچنین قضایای تلخ از حق مسلمانان دفاع نمایند.»

انتهای پیام
captcha