اتحادیه تشکل‌های قرآنی آذربایجان‌‌شرقی هتک حرمت قرآن را محکوم کرد
کد خبر: 4152349
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

اتحادیه تشکل‌های قرآنی آذربایجان‌‌شرقی هتک حرمت قرآن را محکوم کرد

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی در محکومیت اقدام اسلام‌ ستیزانه دولت سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه، هتک حرمت قرآن

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان در محکومیت اقدام اسلام ستیزانه‌ دولت سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ  

بار دیگر کفار و مشرکین مدعی احترام به حقوق بشر بر آن شدند تا عجز و شکست خود از مسلمین و رهروان قرآن کریم را با حرکتی سخیف، غیر اخلاقی، غیر قانونی و غیر انسانی سرپوش گذارند. اما کفارِ سر در آخور صهیونیسم، از جمله سردمداران رژیم سوئد با آزادسازی توهین به مقدسات مسلمین عالم در واقع حکم مقابله همه جانبه مسلمانان عالم که پیرو راستین قرآن کریم، نبی مکرم اسلام و اهل بیت ایشان علیهم السلام هستند را با تمامی مظاهر کفر که رأس آن دول منحوس غربی هستند، صادر نمودند. مسلمانان و آزادیخواهان عالم این اقدام ننگین و بی‌شرمانه دولت خبیث سوئد را ناشی از استیصال آنان از رواج بی‌سابقه دین مبین اسلام در ممالک اروپایی می‌دانند، اما به دولتمردان آنان توصیه می‌شود نگاهی به تاریخ و سرنوشت امپراطوری‌های بزرگ نظیر روم و ساسانیان بیاندازند که چگونه توسط اسلام عزیز درنوردیده شدند.  

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی ضمن آنکه این اقدام دولت سوئد را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌نماید، اعلام می‌دارد توهین به قرآن کریم حتی براساس قوانین بین‌المللی که سالیان سال است، همین مدعیان حقوق بشر، کشورهای در حال توسعه را با چماق این قوانین به وادی تحریم‌های کمرشکن می‌برند، محکوم است و این عمل دولت سوئد نقض آشکار میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی سازمان ملل است.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی از دولت‌های اسلامی خصوصاً دولت انقلابی جمهوری اسلامی ایر‌ان می‌خواهد با توجه به خباثت دولت سوئد و توهین سازمان یافته اروپائیان به مقدسات اسلامی، تمامی روابط دیپلماتیک خود با دولت سوئد را تا زمان عذرخواهی این دولت قطع نمایند. 

در پایان اعلام می‌داریم، ما مسلمین عالم در کنار اختلافات سلیقه‌ای با یکدیگر، در قبال توهین به مقدسات دین مبین اسلام ذره‌ای درنگ نخواهیم کرد و با توهین کنندگان نیز به شدیدترین وجه ممکن برخورد خواهیم نمود. 

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ

 

انتهای پیام
captcha