استکبار جهانی از حقیقت قرآن هراس دارد
کد خبر: 4152319
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
مدرس حوزه و دانشگاه:

استکبار جهانی از حقیقت قرآن هراس دارد

حجت‌الاسلام احسان ترکاشوند در اجتماع مردم ملایر در پی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم گفت: استکبار و کسانی که از حقیقت قرآن هراس دارند از رشد اسلام و قرآن و تعداد مسلمانان و حجاب اسلامی در هراسند، چراکه تعداد زیادی از این مسلمانان در قلب همین کشورها در حال رشد هستند.

اجتماع مردم ملایر در محکومیت اهانت به قرآنبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام احسان ترکاشوند، مدرس حوزه و دانشگاه ملایر، شامگاه گذشته، 12 تیرماه در اجتماع مردم این شهرستان در پی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کتاب هدایت و شفای دردهای روحی  و جسمی انسان است. همه ما به‌عنوان یک مسلمان و شیعه در قبال قرآن کریم چهار وظیفه داریم؛ یکی از مهمترین تأکیدات یادگیری و تعلیم قرآن کریم است که باید با شرکت در برنامه‌ها و جلسات قرآنی نسبت به یادگیری قرآن اهتمام داشته باشیم.

وی قرائت قرآن را یکی دیگر از وظایف مسلمانان دانست و گفت: تدبر در قرآن وظیفه دیگر و مهمترین وظیفه بعد از آن عمل به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی است. باید بخشی از وقت روزمره خود را به قرائت و خواندن آیات نورانی قرآن اختصاص دهیم. باید سعی کنیم هر روز آیات قرآن را با خود مرور کنیم  و به حقانیت قرآن پی ببریم.

این مدرس حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن حرکت سخیفانه کشور سوئد در اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم تصریح کرد: کتاب‌های مقدس از جمله تورات، انجیل و صحف یکی پس از دیگری تحریف شدند، اما خداوند تحریف نشدن کتاب قرآن را تضمین کرد و هرچه زمان جلوتر می‌رود، این ضمانت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

ترکاشوند با اشاره به دلایل اهانت به قرآن و آتش زدن این کتاب مقدس افزود: این اهانت‌ها به دلیل عدم تحریف این کتاب مقدس است و این اقدمات بی‌شرمانه با حمایت استکبار جهانی اتفاق می‌افتد، چراکه استکبار جهانی با اصل اسلام مخالف است و آزادی بیانی که از آن دم می‌زنند، دروغ و بی‌اساس است.

وی با اشاره به اینکه امروز قرآن کریم یکی از پر تیراژترین کتاب‌ها در سطح جهان است، گفت: استکبار و کسانی که از حقیقت قرآن هراس دارند، از رشد اسلام و قرآن و تعداد مسلمانان و حجاب اسلامی در هراسند، چراکه تعداد زیادی از این مسلمانان در قلب همین کشورها در حال رشد هستند.

در پایان نیز نود‌وپنجمین محفل قرآنی ملایر به همت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر و با تلاوت ایمان کربلایی از قاریان ملایری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha